Gå til innhold

ANMELDELSE: Call of Duty: WWII


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, vet ikke hva jeg skal si om Call of Duty WW2. Men jeg skulle ønske det var mulig å slå av den forferdelige musikken de har laget, for den er kun plagsom.

 

Mikkjel, du sier: «Skytinga kjenst jamn og god, og både lyd og bilete er på plass». Ikke enig i det, lyden av f. eks. MG42 henger ikke på greip, er ikke i nærheten av hvordan en MG42 låter når man skyter med det. Sledgehammer burde ha sjekket hvordan de forskjellige våpen lydene er før de hadde gitt ut spillet. I Far Cry 4 er lyden nesten helt lik ekte MG42 lyd.

 

Jeg er ikke kommet så langt i spillet enda, så jeg kan ikke «klage» om så mye. Men som nevnt, åpningssekvensen er likt Call of Duty da det kom. Får se videre inn i spillet åssen det er.
Lenke til kommentar

Hvordan man kan holde ut med denne serien i så mange år er for meg en stor gåte.

 

Kanskje derfor jeg endelig kan sette pris på og finne underholdning i dette spillet da :p

 

Spiller på PS4 Pro, beta på PC var såpass grusom at jeg ikke kunne skjønne at det snart skulle lanseres på den platformen. Men COD har vel vært eb konsoll skyter i flere år allerede.

 

Ellers syns jeg War er helt herlig! Og ett sårt trengt friskt pust i COD som har gått på auto-pilot (og fortsatt gjør det) i alle disse årene. Men enig i at antall kart og slikt kunne hørt bedre.... Det andre moduset har jeg ikke testet faktisk.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg synes multoplayer er ganske bra jeg - hvis man ser bort fra den utvaskede daterte grafikken. - iallefall det beste siden Infinite-Warfare kom. - Men nå er jeg ingen utpreget cod-fantast heller. - Hadde de fått fjernet Killstreaks, bunny-hopping og quick-scoping så kunne det vært et meget bra spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor påstår anmelder at vi ikke spiller CoD for historiedelen? Eneste grunnen til at jeg spiller CoD / Battlefield. Er ikke anmeldelsen ment for meg? Hva er karakteren for singleplayer?

Sitat frå artikkelen: "Historiemodusen er eit lite steg fram for serien sjølv om den historiske autentisiteten ikkje akkurat er på topp, men det er ikkje det me speler Call of Duty for. Likevel, dei som ikkje bryr seg om fleirspelaren vil antakeleg finne eit solid tidsfordriv i dette spelet."

 

-> meinte altså at me ikkje speler for historisk autentisitet, ikkje at me ikkje speler for einspelaren. Litt uklar formulering det der, skal skrive om.

Endret av iR' BR34K
Lenke til kommentar

 

Hvorfor påstår anmelder at vi ikke spiller CoD for historiedelen? Eneste grunnen til at jeg spiller CoD / Battlefield. Er ikke anmeldelsen ment for meg? Hva er karakteren for singleplayer?

Sitat frå artikkelen: "Historiemodusen er eit lite steg fram for serien sjølv om den historiske autentisiteten ikkje akkurat er på topp, men det er ikkje det me speler Call of Duty for. Likevel, dei som ikkje bryr seg om fleirspelaren vil antakeleg finne eit solid tidsfordriv i dette spelet."

 

-> meinte altså at me ikkje speler for historisk autentisitet, ikkje at me ikkje speler for einspelaren. Litt uklar formulering det der, skal skrive om.

Leste den setningen. Følte det var en veldig knapp setning som omhandlet historiedelen. Hva med en karakter for oss enspillere? Eller gjelder 4-ern for den oss?
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor påstår anmelder at vi ikke spiller CoD for historiedelen? Eneste grunnen til at jeg spiller CoD / Battlefield. Er ikke anmeldelsen ment for meg? Hva er karakteren for singleplayer?

Sitat frå artikkelen: "Historiemodusen er eit lite steg fram for serien sjølv om den historiske autentisiteten ikkje akkurat er på topp, men det er ikkje det me speler Call of Duty for. Likevel, dei som ikkje bryr seg om fleirspelaren vil antakeleg finne eit solid tidsfordriv i dette spelet."

 

-> meinte altså at me ikkje speler for historisk autentisitet, ikkje at me ikkje speler for einspelaren. Litt uklar formulering det der, skal skrive om.

Leste den setningen. Følte det var en veldig knapp setning som omhandlet historiedelen. Hva med en karakter for oss enspillere? Eller gjelder 4-ern for den oss?

Det er 800 ord om historiedelen? Karakteren er ei samlevurdering, men einspelaren er ein av tinga som trekker karakteren mest opp, sjølv om den har nokre problem den òg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan man kan holde ut med denne serien i så mange år er for meg en stor gåte.

 

Kanskje derfor jeg endelig kan sette pris på og finne underholdning i dette spillet da :p

 

Spiller på PS4 Pro, beta på PC var såpass grusom at jeg ikke kunne skjønne at det snart skulle lanseres på den platformen. Men COD har vel vært eb konsoll skyter i flere år allerede.

 

Ellers syns jeg War er helt herlig! Og ett sårt trengt friskt pust i COD som har gått på auto-pilot (og fortsatt gjør det) i alle disse årene. Men enig i at antall kart og slikt kunne hørt bedre.... Det andre moduset har jeg ikke testet faktisk.

 

Skjønner ikke helt hva du mener her, syntes både Betaen og selve release spillet er ett av de bedre på PC av de siste releasene, selv om det har en del mangler og bugs, men så er og blir FPS med kontroller feil for min del.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

hahah, hva var det jeg nettopp leste? Dette spillet har solgt som hakka møkk og fått bra reviews overalt. Hva har du røyka? Spillet er jo fantastisk, sett bort i fra en liten buggy start.

 

Nå er det ikke som om gjennomsnittet av karakterer gitt eller antall solgte enheter er noen fasit, men spillet har i skrivende stund en user review på 4.5/10 på Metacritic. Er vel ikke alle som er overbegeistra?

Lenke til kommentar

hahah, hva var det jeg nettopp leste? Dette spillet har solgt som hakka møkk og fått bra reviews overalt. Hva har du røyka? Spillet er jo fantastisk, sett bort i fra en liten buggy start.

 

AAA utgivelser har en bunnlinje på 6/10, ligger vel rundt 8 av kritikere,altså midt på tre. Omtrent det samme som hos Gamer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...