Gå til innhold

Kjøper du L.A. Noire digitalt på Nintendo Switch må du ha et microSD-kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

 

 

 

Til sammenligning krever de fysiske utgavene av Super Mario Odyssey og The Legend of Zelda: Breath of the Wild henholdsvis 101 MB og 332 MB med plass.

Seriøst? Det er jo helt sykt vel? Eller er det jeg som misforstår? Hvordan får de til dette?
Dette er savegames og patcher. Selve spillene er mye større, Odyssey er på 6 GB og BotW er på 14 GB, men om man har fysisk kopi ligger dette lagret på spillkasetten.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelig at spillene fra Nintendo tar så lite plass. Windwaker HD, f.eks tar 1,7gb på WiiU. I samme gate er Twilight Princess HD. At L.A Noire tar så mye plass er i grunn ikke overraskende da den orginale PC-versjonen tar ca 16GB+DLCs og ansiktsuttrykk osv, er en vesentlig del av spillets mekanismer for å lykkes. Som en remaster er det nok enda høyere oppløsning på textures, og det er i grunn dette som ofte blåser opp størrelsen på spillet.

Ut i fra bildene jeg har sett de siste dagene, kan det virke som om de har blåst liv i noe av innholdet som ble fjernet fra orginalen, eller evnt. aldri ble ferdig. Men kan jo bare være for å hype opp spillet.

Endret av Milarwen
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Til sammenligning krever de fysiske utgavene av Super Mario Odyssey og The Legend of Zelda: Breath of the Wild henholdsvis 101 MB og 332 MB med plass.

Seriøst? Det er jo helt sykt vel? Eller er det jeg som misforstår? Hvordan får de til dette?
Dette er savegames og patcher. Selve spillene er mye større, Odyssey er på 6 GB og BotW er på 14 GB, men om man har fysisk kopi ligger dette lagret på spillkasetten.

Høres sannsynlig ut. Pluss DLC som faktisk bare var 100MB elns. At jeg ikke sjekket BoTW på WiiU, xD Jeg har jo download-versjoen...

Endret av Milarwen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...