Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte denne fra gearbest.com, noe som gjør denne en del billigere. Jeg gikk først på nettsiden og skulle bestille, så sto det at jeg kunne bestille via app for å få 30% rabatt, så fikk denne mobilen til 1400kr, noe som er et kupp spør du meg. Har dog ikke mottatt mobilen enda, men ut fra tilbakemeldinger så får folk produktene sine, selv om kundeservice sikkert er noe herk om det skulle være noe galt med telefonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

- Her kommer litt nit picking...

 

"1920*1080" på en 5,5"-skjerm tilsvarer ikke "403" punkter per tomme.

"1920*1080" på en 5,5"-skjerm tilsvarer "400,528576378599693785273880408156492026814725606906178330464992" punkter per tomme.

 

Om det absolutt skal rundes av så blir det "401" punkter per tomme, ikke "403" punkter per tomme, matematisk sett.

Alternativt så blir det "400" punkter per tomme, for at skjermen skal virke litt større(...på papiret...), men det blir ikke matematisk korrekt.

Endret av BizzyX78
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne fra gearbest.com, noe som gjør denne en del billigere. Jeg gikk først på nettsiden og skulle bestille, så sto det at jeg kunne bestille via app for å få 30% rabatt, så fikk denne mobilen til 1400kr, noe som er et kupp spør du meg. Har dog ikke mottatt mobilen enda, men ut fra tilbakemeldinger så får folk produktene sine, selv om kundeservice sikkert er noe herk om det skulle være noe galt med telefonen.

 

Hva med mva?

Lenke til kommentar

 

Jeg kjøpte denne fra gearbest.com, noe som gjør denne en del billigere. Jeg gikk først på nettsiden og skulle bestille, så sto det at jeg kunne bestille via app for å få 30% rabatt, så fikk denne mobilen til 1400kr, noe som er et kupp spør du meg. Har dog ikke mottatt mobilen enda, men ut fra tilbakemeldinger så får folk produktene sine, selv om kundeservice sikkert er noe herk om det skulle være noe galt med telefonen.

 

Hva med mva?

Med MVA blir det vel 1700 og noe tenker jeg.

Lenke til kommentar

Xiaomi har mange gode produkter. Har selv kjøpt mye forskjellig fra dem og det er alltid god kvalitet, men merk at enkelte produkter finnes kun på kinesisk. Besøkte Mi Store i Hong Kong tidligere i år og kjøpte 2 stk mobiltelefoner (Redmi Note 4). Da jeg kom hjem viste det seg at den ene var defekt (lader ikke). Selv om de har Mi Store i UK så får jeg ingen support der siden jeg kjøpte den i Hong Kong og kommer til å ta med telefonen tilbake dit over nyttår. 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg kjøpte denne fra gearbest.com, noe som gjør denne en del billigere. Jeg gikk først på nettsiden og skulle bestille, så sto det at jeg kunne bestille via app for å få 30% rabatt, så fikk denne mobilen til 1400kr, noe som er et kupp spør du meg. Har dog ikke mottatt mobilen enda, men ut fra tilbakemeldinger så får folk produktene sine, selv om kundeservice sikkert er noe herk om det skulle være noe galt med telefonen.

Hva med mva?

Med MVA blir det vel 1700 og noe tenker jeg.

 

 

Det kommer vel et gebyr på ett par hundre kroner i tillegg? 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...