Gå til innhold

ANMELDELSE: Super Mario Odyssey


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God anmeldelse, selv om karakteren er i snilleste laget her. Spillet er til tider magisk og rir på nostalgien akkurat passe, men alt er ikke fryd og gammen.

 

Påtvungne motioncontrols, kjipe sjefskamper utenom siste sjef, altfor mange måner som tar bort gleden i å finne de (de er nesten like vanlig som mynter i dette spillet!), litt for mange kjipe verdener og altfor lett vanskelighetsgrad ødelegger spillet for min del. Koste meg de 10 timene det tok meg å fullføre (inkludert bossrush verdenen), men spillet er nå glemt.

 

Så personlig ville jeg bytta om karakteren her med den dere ga BotW, for det var helt klart et 9/10 spill mens dette er et 6/10 spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva hvis noen fortalte deg at "å ha det morsomt" er høyst subjektivt? For mange er dette det morsommeste spillet på flere år, men jeg skjønner at en forståelse av at det kan være det for noen er for komplisert for deg å forstå.

 

Ser absolutt at dette er et morsomt spill, men for meg er det for mye negativt som drar ned opplevelsen.

Lenke til kommentar

 

Nei. Absolutt ingen ønsker å ha det moro i 2017

Det er mye som er morsomere. Hvis man ikke har spilt ihjel alle spillene fra før er det til og med morsomere å sette seg ned med en SNES Classic Mini.

 

 

Til og med? Nå er jo SNES Classic en samling av noen av de beste spillene som noensinne er laget, så det skulle bare mangle. Det lages mange gode spill i dag, men det blir spennende å se om de tåler tidens tann like godt som SNES-klassikerne. Vil vi ta opp SMO om 25 år og synes det er like morsomt?

Lenke til kommentar

 

 

Nei. Absolutt ingen ønsker å ha det moro i 2017

Det er mye som er morsomere. Hvis man ikke har spilt ihjel alle spillene fra før er det til og med morsomere å sette seg ned med en SNES Classic Mini.

 

 

Til og med? Nå er jo SNES Classic en samling av noen av de beste spillene som noensinne er laget, så det skulle bare mangle. Det lages mange gode spill i dag, men det blir spennende å se om de tåler tidens tann like godt som SNES-klassikerne. Vil vi ta opp SMO om 25 år og synes det er like morsomt?

 

 

SNES har endel spill som har holdet seg godt, men jeg vil si det ikke er mer enn kanskje 10 som er verd å spille i dag.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det lages så mange gode spill lenger. Når man skal selge det samme om og om igjen så må man legge til noe nytt hver dag for å ha et argument for å selge. Til slutt har man kanskje lagt til for mye og gameplay er verken fugl eller fisk. Nyere generasjoner har også vanskelig for å se forbi teknisk bedre grafikk og lyd. Hvis det ser bedre ut og låter "bedre" så er det bedre, punktum. Jeg vil heller ha chiptune i et nytt spill enn orkesteopptak. Ja, nå er det orkesteropptakk i et av mine favorittspill men da er det et RPG og ikke et plaformspill/ jump and run.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sDLjFF

Jeg har prøvd å like spillet, men jeg blir irritert, ikke glad. Super Mario 3D World gjør meg glad til sammenligning.

 

Jeg forstår ikke: Du stiller spørsmål om noen ønsker å spille dette, før du sier at du har prøvd å like det? Så da har du prøvd det? Hvorfor ønsket du i så fall å spille det?

 

Hvilke spill foreslår du at vi heller spiller?

Lenke til kommentar

Liker spillet svært godt. Det er veldig enkelt, hvor vanskelighetsgraden stort sett ligger i utforsking enn rent gameplay, men det er som skribenten skriver ekstremt koselig å spille.

 

I motsetning til skribenten var New Donk City en av mine definitive favoritter. Det var herlig mye vertikalitet i det brettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...