Gå til innhold

Dette er de nye snøfylte omgivelsene i Horizon Zero Dawn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, spilllet er og var helt latterlig pent og bra! :) Men jeg savner bedre og annen type loot drop fra fiender, og litt med RPG over seg, alla skyrim feks. Det er nesten litt for enkelt...og derfor går man litt fort lei. Hadde det vært ennå mer å ta seg til som feks ennå mer avansert crafting, mer spennende ting å farme så hadde jeg nok spella det ennå. Når alt annet er så crazy bra gjennomført, så mangler det det lille ekstra som får meg motivert til å spelle leeeeenge etter spillets slutt.

Lenke til kommentar

Er forsåvidt enig i at loot-systemet var litt for enkelt, og at man burde kunne crafte mer.

 

Når det er sagt er Horizon Dawn en sterk utfordrer til GOTY for min del. Så utrolig deilig med et spill som er så gjennomført der man faktisk rekker å fullføre spillet og føle seg ferdig. Er ikke nødvendigvis positivt at alle spill på død og liv skal ha et så langt liv bare for å ha det heller.

Lenke til kommentar

Kommer nok til å droppe dette. Sliter med å i hele tatt komme igjennom hovedspillet :p Får aldri given til å fortsette.

Fascinerende at spill kan oppleves så ulikt, for både jeg og dama måtte bare spille igjennom det med en gang etter vi var ferdige med det. Jeg har fått Platinum trofeet, og dama runna det 4 ganger. Dette har vært det mest fornøyelige spillet i år for min del.

 

Smaken er som baken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...