Gå til innhold

Nå er Kinect helt død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det personlig var synd at Kinect ikke var integrert i Xbox One-opplevelsen fra start. Likte at det først var noe som MÅTTE være med, og likte derfor ikke når de tok det vekk. Hadde det vært med som standard hos alle, hadde det vært muligheter for selskaper å lage noe til Kinect-en, men når folk kan velge å ikke betale for den, da blir markedet mindre..

 

Synes det var synd selv.. :(

Lenke til kommentar

Synes det personlig var synd at Kinect ikke var integrert i Xbox One-opplevelsen fra start. Likte at det først var noe som MÅTTE være med, og likte derfor ikke når de tok det vekk. Hadde det vært med som standard hos alle, hadde det vært muligheter for selskaper å lage noe til Kinect-en, men når folk kan velge å ikke betale for den, da blir markedet mindre..

 

Synes det var synd selv.. :(

 

Det er sant, men prisforskjellen ble stor mellom PS4 og Xbox One pga at Kinect måtte være med. Vil tro mange heller kjøpte PS4 for å slippe å tømme sparegrisen helt, så det var nok det riktige valget å fase det ut.

Lenke til kommentar

Synes det personlig var synd at Kinect ikke var integrert i Xbox One-opplevelsen fra start. Likte at det først var noe som MÅTTE være med, og likte derfor ikke når de tok det vekk. Hadde det vært med som standard hos alle, hadde det vært muligheter for selskaper å lage noe til Kinect-en, men når folk kan velge å ikke betale for den, da blir markedet mindre..

 

Synes det var synd selv.. :(

Litt av problemet er vel at folk kjøper ny xbox med større harddisk eller ny versjon uten å trenge ett nytt kamera.

Jeg hadde kinect før jeg kjøpte Xbox One, hadde vært meningsløst om jeg måtte hatt med det på Xbox One også, bortkastede penger.

Kjedelig å kanskje bli sittende med 3-4 kinect-kameraer om man er uforsikig med konsollen sin :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke husker helt feil, så var det jo bl.a pga kinect (og språk som måtte oversettes) at xbox one ble utsatt så lenge her til lands. Så det tapte de nok på med tanke på hvor uønsket kinect ble etterhvert.

 

Brukte selv kinect litt til streaming, men når man da ikke kunne bruke kinecten på xbox one S uten en ekstra adapter man må kjøpe, ja da har den bare samlet støv.

Lenke til kommentar

Så jeg må altså beholde min gamle Xbox i tilleg til den nye jeg har bestilt for å fortsatt kunne bruke kinect? Eller vil man fortsatt kunne bruke kinect med adapter?

 

(Samboeren min bruker faktisk kinect med Dance Central til trening ofte)

 

Antar at det er bare et power adapter, mener å huske at Microsoft delte de gratis ut en periode til de som kjøpte Xbox One S og bare om et adapter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...