Gå til innhold

Galaxy S9 kan få fingeravtrykkleser i fronten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper virkelig ikke de fjerner fingeravtrykkleseren q.q Jeg syntes det apple har gjort med og fjerne den er helt idiotisk, håper samsung fortsetter med fingeravtrykkleseren. og åpne telefonen med ansiktet virker bare wonky, da holder jeg meg heller til en vanlig tall kode eller et pattern.

 

Som en samsung fan, krysser jeg fingerene på at de beholder fingeravtrykkleseren! Gleder meg ekstremt til annonseringen! :>

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Dette er bra. Har S8+, og eneste jeg egentlig har å klage på, er at ansiktsgjenkjenning ikke er raskt nok, og fingerprint-sensor helt håpløst bak. 

Hva med å bruke swiping for å åpne mobilen?

 

Da kan alle åpne den. :) 

Det kan alle også hvis de tar feil fingeravtrykk 5 ganger, så får de spørsmål om kode. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Dette er bra. Har S8+, og eneste jeg egentlig har å klage på, er at ansiktsgjenkjenning ikke er raskt nok, og fingerprint-sensor helt håpløst bak. 

Hva med å bruke swiping for å åpne mobilen?

 

Da kan alle åpne den. :) 

Det kan alle også hvis de tar feil fingeravtrykk 5 ganger, så får de spørsmål om kode. ;)

Alle kan din kode eller??
Lenke til kommentar

 

 

 

Dette er bra. Har S8+, og eneste jeg egentlig har å klage på, er at ansiktsgjenkjenning ikke er raskt nok, og fingerprint-sensor helt håpløst bak. 

Hva med å bruke swiping for å åpne mobilen?

 

Da kan alle åpne den. :) 

Det kan alle også hvis de tar feil fingeravtrykk 5 ganger, så får de spørsmål om kode. ;)

Skjønner ikke logikken din. Da kan de fremdeles ikke åpne telefonen min.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dette er bra. Har S8+, og eneste jeg egentlig har å klage på, er at ansiktsgjenkjenning ikke er raskt nok, og fingerprint-sensor helt håpløst bak. 

Bruker du virkelig slike fryktelige og unødvendige funksjoner?

 

Hva er det som er fryktelig med rask innlogging? 

 

 

Han mener nok at ansiktsgjenkjenning og fingerprint-sensor er unødvendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har note 8 og ansikt gjenkjenningen er utrolig rask på den, bruker den og mønster, finger av trykkeren ligger også bedre på note 8. Trudde kanskje ikke det skulle bli så stort hopp fra S8 + til note 8 men det vart det, note 8 er raskere med sine 6 GB ram merkbart også, kameraet er bedre med dybde på bildene + zoom med doble kameraer helt rått, og s Pennen har virkelig blitt oppgradert og er en fryd og bruke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dette er bra. Har S8+, og eneste jeg egentlig har å klage på, er at ansiktsgjenkjenning ikke er raskt nok, og fingerprint-sensor helt håpløst bak. 

Bruker du virkelig slike fryktelige og unødvendige funksjoner?

 

Hva er det som er fryktelig med rask innlogging? 

 

 

Pin er raskt, swipe er raskt, og ulåst telefon er også raskt. Vil du virkelig bruke fingeravtrykk og ansiksgjenkjenning på produkter som lekker som en sil slik at du kan logge på raskt og gi folk muligheten til å lett tvinge deg til å åpne telefonen din?

 

Bare fordi man har en telefon betyr ikke at man må oppgi alle prinsippene sine og endre livet sitt. Det går faktisk an å se på telefon som et tilleggsverktøy i livet heller enn selve livet og la en slik enhet styre livet.

 

Men.. Det er jo opp til alle selv, men det er skuffende å se hvor villig folk er til å la seg styre av telefonen og ta i bruk unødvendige teknolgier som selskapene dikterer for å ....

Lenke til kommentar

Pin er raskt, swipe er raskt, og ulåst telefon er også raskt. Vil du virkelig bruke fingeravtrykk og ansiksgjenkjenning på produkter som lekker som en sil slik at du kan logge på raskt og gi folk muligheten til å lett tvinge deg til å åpne telefonen din?

 

Bare fordi man har en telefon betyr ikke at man må oppgi alle prinsippene sine og endre livet sitt. Det går faktisk an å se på telefon som et tilleggsverktøy i livet heller enn selve livet og la en slik enhet styre livet.

 

Men.. Det er jo opp til alle selv, men det er skuffende å se hvor villig folk er til å la seg styre av telefonen og ta i bruk unødvendige teknolgier som selskapene dikterer for å ....

 

Du er neppe Interessant nok til at noen ønsker å lure seg inn på telefonen din...

 

Paranoia much?

Lenke til kommentar

Dette er bra. Har S8+, og eneste jeg egentlig har å klage på, er at ansiktsgjenkjenning ikke er raskt nok, og fingerprint-sensor helt håpløst bak. 

 

Her er jeg faktisk litt uenig i noe av det du sier;

Ansiktsgjennkjenninga synes jeg er meget rask.

Sveiper over skjermen og merker ikke noen "mellomlanding" når den låser opp med ansiktet. Den er altså like rask som om jeg ikke skulle hatt noen kode eller noe i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...