Gå til innhold

Denne kolossen skal være Apples selvkjørende bilteknologi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel bare en intern testprototype. Det vil sikkert krympes og gjøres mer estetisk før det kommer ut på markedet. Jeg synes det er flott å se at noen tar betraktningsvinklene som behøves på alvor. Og den riggen der, så jo virkelig godt bestykket ut spør du meg  :wee:

Endret av G
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er vel bare en intern testprototype. Det vil sikkert krympes og gjøres mer estetisk før det kommer ut på markedet. Jeg synes det er flott å se at noen tar betraktningsvinklene som behøves på alvor. Og den riggen der, så jo virkelig godt bestykket ut spør du meg  :wee:

 

Hovedtingen er jo ikke estetikken, men at det er grisedyrt.

LIDAR'ene du ser på bildet er velodyne sine billigste modeller, og det er $8000 per stk. Altså $48 000 eller nesten 400 000 kr for kun de 6 LIDAR'ene.

Lenke til kommentar

 

Innovative greier.

Ja, her er Apple først ute med innovasjonen nok en gang...

 

 

 

Ja, for Apple har det alltid handlet om å være først...  :roll:

 

 

"Apple didn't have the first MP3 player. The iPod was not the first. It was the first modern one. Apple didn't have the first smartphone. It was the first modern one. And Apple didn't have the first tablet ... as a matter of fact, Microsoft was shipping tablets decades before. No-one was using them, because they weren't any good, but they did exist!"

 

"Our North Star is making the best products that really enrich people's lives, and if we can't do those we pass and it doesn't bother us that we're second, third, fourth, fifth. If we still have the best, we don't feel embarrassed because it took us longer to get it right."

- Tim Cook (kilde)

Endret av MrL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...