Gå til innhold

CD Projekt RED bekrefter at Cyberpunk 2077 fremdeles er i rute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

– Forlater folk oss? Visst gjør de det. Vi ønsker dem alltid det beste og respekterer avgjørelsen og tilbakemeldingene de oppgir som grunn til at de drar. Vi jobber hele tiden med å gjøre RED til en arbeidsplass for alle, men vi har samtidig et sett av verdier som definerer hvem vi er og hvordan vi gjør ting, skriver studioet.

Jeg aner ikke om det er ille å jobbe der (bransjen generelt er vel ikke akkurat topp har jeg inntrykk av...), men det utsagnet der gjorde meg definitivt ikke klokere. Ikke mye avklaring akkurat :p 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 – Forlater folk oss? Visst gjør de det. Vi ønsker dem alltid det beste og respekterer avgjørelsen og tilbakemeldingene de oppgir som grunn til at de drar. Vi jobber hele tiden med å gjøre RED til en arbeidsplass for alle, men vi har samtidig et sett av verdier som definerer hvem vi er og hvordan vi gjør ting, skriver studioet.

Jeg aner ikke om det er ille å jobbe der (bransjen generelt er vel ikke akkurat topp har jeg inntrykk av...), men det utsagnet der gjorde meg definitivt ikke klokere. Ikke mye avklaring akkurat :p 

Tolket det som om at det har vært kreative uenigheter (hvor ledelsen ikke rikker seg) som er grunnen til at noen har sluttet.

Lenke til kommentar

Er som oftest alltid god kvalitet fra CD Project.

 

Siden de ifølge Wikipedia kun har gitt ut The Witcher-serien (og Gwent da, men mer spinoff det), så er ikke "som oftest" et så altfor beroligende argument :p

Ser også at de står bak GOG.com, mind blown!

 

Men ja blir spennende å følge med på dette! Rette tiden å annonsere noen detaljer nå mens "alle" snakker om Blade Runner.

Lenke til kommentar

Ok, uttrykket "å finne opp hjulet på nytt" har da en faktisk betydning som ikke kan sies å være positiv. Generelt betyr det at de bruker unødvendig mye tid på å gjøre noe som allerede er gjort, i stedet for å ta lærdom av eksisterende kunnskap og videreutvikle på det.

 

Artig problemstilling. Det er helt riktig det du sier, men det er et direkte sitat fra CD Projekt RED her («reinventing the wheel»). Vi kan likevel anta at de ikke mener det i negativ sammenheng. Jeg skal oppdatere artikkelen for å tydeliggjøre det, men vil nok beholde det slik det står nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skulle ønske dem kunne prøvd å gjenskapt Blade Runner universet istedenfor å skape noe helt nytt, litt risky men er det noen som klarer det så er det vel dem.

*snip* YT videoen sa alt.

Det er Cyberpunk rollespillet de tar utgangspunkt i, men klart inspirert av Blade Runner.

Endret av CWH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...