Gå til innhold

Playerunknown's Battlegrounds har fått sterk konkurranse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjenskaper spillopplevelsen ja! Er dette forbudt og hvordan skal man bevise det?? Blir ikke dette litt som å sammenligne Overwatch og CS? Har kun sett streams av spillene selv og ser ut som kun sjangeren er lik for min del. Henviser forøvrig til siste del av artikkelen.

 

eh nei.

 

Team Fortress 2 og Overwatch? Kanskje

CS:GO og BF/Cod? Littegranne

PUBG og Fortnite ? Ja.

Lenke til kommentar

 

Gjenskaper spillopplevelsen ja! Er dette forbudt og hvordan skal man bevise det?? Blir ikke dette litt som å sammenligne Overwatch og CS? Har kun sett streams av spillene selv og ser ut som kun sjangeren er lik for min del. Henviser forøvrig til siste del av artikkelen.

 

eh nei.

 

Team Fortress 2 og Overwatch? Kanskje

CS:GO og BF/Cod? Littegranne

PUBG og Fortnite ? Ja.

Hva prøver du å si egentlig. At å sammenligne PUBG og Fortnite blir som sammenligne PUBG og Fortnite?

 

Bruk gjerne flere ord når du kommenterer slik at det blir forståelig for litt trege som jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Halvparten av spillerne dør de første minuttene. Det er problemet jeg har med Fortnite så langt. Spillområdet er for lite til 100 spillere. 

 

Sørger det for kjappere kamper enn PUBG? Prøvde én Fortnite BR-kamp, men synes ikke kontrollene satt like godt. For tidlig å dømme, men ble ikke grepet umiddelbart i hvert fall. 

Lenke til kommentar

Sett et par youtube-runder og Fortnite blir for tegneserieaktig. Jeg liker den autentiske tilnærminga i PUBG mye bedre. Ikke så tilhenger av å kunne bære med seg og hurtigbygge mursteinshus heller. Men arcade-preget er nok tiltalende for ganske mange. Bør være plass til begge spillene uten at det blir noe grining. Det er vel et par andre spille som ligner med på PUBG enn Fortnite også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...