Gå til innhold

– Denne mobilen har det beste mobilkameraet på markedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hjelper jo lite, når Google ikke vil ha norske penger. Selg den i Norge, gjennom offisielle kanaler, så kan det bli kjøp. Men sånn gråimport frister ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hjelper jo lite, når Google ikke vil ha norske penger. Selg den i Norge, gjennom offisielle kanaler, så kan det bli kjøp. Men sånn gråimport frister ikke.

 

Eg kan til ein viss grad skjønne Google. Tyskland, England (Spania?) er store land, mange innbyggere. Vi er kun eit lite fnugg med 5 millioner hoder. Det merkes knapt på bunnlinja vil eg tru. Å bygge supply chains tar tid, men Apple klarte det allerede med Iphone 3G ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

Hjelper jo lite, når Google ikke vil ha norske penger. Selg den i Norge, gjennom offisielle kanaler, så kan det bli kjøp. Men sånn gråimport frister ikke.

Eg kan til ein viss grad skjønne Google. Tyskland, England (Spania?) er store land, mange innbyggere. Vi er kun eit lite fnugg med 5 millioner hoder. Det merkes knapt på bunnlinja vil eg tru. Å bygge supply chains tar tid, men Apple klarte det allerede med Iphone 3G ;)

 

 

Men de har jo solgt alle Nexus modellene her i Norge, så det skulle ikke være noe problem å fortsette med Pixel serien. Mener nå jeg da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

Men de har jo solgt alle Nexus modellene her i Norge, så det skulle ikke være noe problem å fortsette med Pixel serien. Mener nå jeg da.

Google har ikke solgt Nexus modellene.

 

Disse er solgt gjennom selskapene som produserte dem. LG, HTC, Huawei osv.

Dems kanaler for salg er brukt.

 

 

Men man kunne jo kjøpe Nexus 5x og 6p gjennom norsk Google Store.

Lenke til kommentar

 

 

Men de har jo solgt alle Nexus modellene her i Norge, så det skulle ikke være noe problem å fortsette med Pixel serien. Mener nå jeg da.

Google har ikke solgt Nexus modellene.

 

Disse er solgt gjennom selskapene som produserte dem. LG, HTC, Huawei osv.

Dems kanaler for salg er brukt.

 

 

Men man kunne jo kjøpe Nexus 5x og 6p gjennom norsk Google Store.

 

Jepp. Der jeg kjøpte min 5X or en kamerat 6p. Dette var den norske Google Store som nå kun tilbyr ChromeCast

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Men de har jo solgt alle Nexus modellene her i Norge, så det skulle ikke være noe problem å fortsette med Pixel serien. Mener nå jeg da.

Google har ikke solgt Nexus modellene.

 

Disse er solgt gjennom selskapene som produserte dem. LG, HTC, Huawei osv.

Dems kanaler for salg er brukt.

 

 

Men man kunne jo kjøpe Nexus 5x og 6p gjennom norsk Google Store.

 

Jepp. Der jeg kjøpte min 5X or en kamerat 6p. Dette var den norske Google Store som nå kun tilbyr ChromeCast

5 X og 6p er LG og Huawei. Blir det samme som med nexus-modellene kanskje.

Lenke til kommentar

Har note 8 og bruker pro mode, note 8 gjør det helt utrolig bra, her samme med auto fokus også, men kan gjøre mer mer med pro dybde i bildet, lukker tid etc etc, vidio I 4 k gjør også note bra, men jeg bruker mest 1080 p 60 fps når jeg filmer, pixel 2 gjør en utrolig jobb vises jo på pixel 1 også, men pixel 2 liker jeg utseendet på, da var vanlig pixel bedre. Fjernet jo jacken også pixel 2, dette er noe også som trekkes ned samsung kommer nok til og fjerne den til slutt, men trur di venter på bedre adapter, er noe med ren jack som er bedre.

Lenke til kommentar

Har note 8 og bruker pro mode, note 8 gjør det helt utrolig bra, her samme med auto fokus også, men kan gjøre mer mer med pro dybde i bildet, lukker tid etc etc, vidio I 4 k gjør også note bra, men jeg bruker mest 1080 p 60 fps når jeg filmer, pixel 2 gjør en utrolig jobb vises jo på pixel 1 også, men pixel 2 liker jegvikke utseendet på, da var vanlig pixel bedre. Fjernet jo jacken også pixel 2, dette er noe også som trekkes ned samsung kommer nok til og fjerne den til slutt, men trur di venter på bedre adapter, er noe med ren jack som er bedre.

 

Lenke til kommentar

 

Har note 8 og bruker pro mode, note 8 gjør det helt utrolig bra, her samme med auto fokus også, men kan gjøre mer mer med pro dybde i bildet, lukker tid etc etc, vidio I 4 k gjør også note bra, men jeg bruker mest 1080 p 60 fps når jeg filmer, pixel 2 gjør en utrolig jobb vises jo på pixel 1 også, men pixel 2 liker jegvikke utseendet på, da var vanlig pixel bedre. Fjernet jo jacken også pixel 2, dette er noe også som trekkes ned samsung kommer nok til og fjerne den til slutt, men trur di venter på bedre adapter, er noe med ren jack som er bedre.

 

Forhåpentligvis blir den nye pentaconn fra Sony standard på telefoner i fremtiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...