Gå til innhold

Den åpne Star Wars Battlefront II-betaen forlenges


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde betaen og selfølgelig "bare" multiplayer som kunne prøves så da vare det bare å slette hele greia siden eneste "muliplayer aktige jeg gjør noen ganger er raid's i World Of Warcraft, jeg vil spille it singel player spill det er det som er bra, så tror ikke jeg gjør samme tabben som da jeg kjøpte Battlefront 1!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde betaen og selfølgelig "bare" multiplayer som kunne prøves så da vare det bare å slette hele greia siden eneste "muliplayer aktige jeg gjør noen ganger er raid's i World Of Warcraft, jeg vil spille it singel player spill det er det som er bra, så tror ikke jeg gjør samme tabben som da jeg kjøpte Battlefront 1!

 

Hva hadde du forventet? Enspiller kampanje i en beta? Den kommer i fullversjonen, en det blir neppe en kjempelang kampanje.

 

Jeg er forøvrig veldig fornøyd så langt. Spillet ser ikke så bra ut på Xbox One, inntil One X utgaven kommer. Slørete og laber flyt og svakere effekter enn PS4 Pro, som ser vesentlig bedre ut og og flyter bra!

 

Men kommer nok til å kjøpe dette på PC først og fremst, for der ser det hinsidig bra ut og er veldig morro :) Mye bra forbedringer i fra det første er i hvert fall mitt inntrykk. 

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk kan virkelig ikke å lese ser jeg...

Loot crate gir absolutt ikke pay to win.

Er faktisk ikke en eneste av de fire soldat klassene som får noen som helst fordel av de kortene som var i betaen.

Hva gjelder det å være udødelige, så gjelder dette boba, når han bruker en rakett, mens han er i luften. Altså i under et halvt sekund, når han normalt sett ikke vil bli truffet allikevel.

 

Ellers så er systemet veldig annerledes enn slik det vil være i fullversjonen. Hvilket det faktisk står skrevet i betaen.

Og støtter du ikke dette så kan du versågod betale for sesong pass og dlc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk kan virkelig ikke å lese ser jeg...

Loot crate gir absolutt ikke pay to win.

Er faktisk ikke en eneste av de fire soldat klassene som får noen som helst fordel av de kortene som var i betaen.

Hva gjelder det å være udødelige, så gjelder dette boba, når han bruker en rakett, mens han er i luften. Altså i under et halvt sekund, når han normalt sett ikke vil bli truffet allikevel.

 

Ellers så er systemet veldig annerledes enn slik det vil være i fullversjonen. Hvilket det faktisk står skrevet i betaen.

Og støtter du ikke dette så kan du versågod betale for sesong pass og dlc.

 

Helt enig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk kan virkelig ikke å lese ser jeg...

Loot crate gir absolutt ikke pay to win.

Er faktisk ikke en eneste av de fire soldat klassene som får noen som helst fordel av de kortene som var i betaen.

Hva gjelder det å være udødelige, så gjelder dette boba, når han bruker en rakett, mens han er i luften. Altså i under et halvt sekund, når han normalt sett ikke vil bli truffet allikevel.

 

Ellers så er systemet veldig annerledes enn slik det vil være i fullversjonen. Hvilket det faktisk står skrevet i betaen.

Og støtter du ikke dette så kan du versågod betale for sesong pass og dlc.

 

The total biscuit er ikke enig med deg. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Folk kan virkelig ikke å lese ser jeg...

Loot crate gir absolutt ikke pay to win.

Er faktisk ikke en eneste av de fire soldat klassene som får noen som helst fordel av de kortene som var i betaen.

Hva gjelder det å være udødelige, så gjelder dette boba, når han bruker en rakett, mens han er i luften. Altså i under et halvt sekund, når han normalt sett ikke vil bli truffet allikevel.

 

Ellers så er systemet veldig annerledes enn slik det vil være i fullversjonen. Hvilket det faktisk står skrevet i betaen.

Og støtter du ikke dette så kan du versågod betale for sesong pass og dlc.

 

The total biscuit er ikke enig med deg. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=YMDGPSWWA18

Han sier selv mye feil i den videoen når det gjelder star wars, men sier også at han ikke har spilt det noe særlig.

Lenke til kommentar

 

Virker jo nesten som om EA startet først med BattlefieldPlay4Free samt BFHeroes.

Og så gikk dem med dette til fullversjon spill. Merkelig at ikke EU går til sak mot disse spillselskapene. Skittent spør du meg!!

Hva er skittent da? Det at du ikke må betale for dlc?

 

 

Skjønner ikke hvordan du kan forsvare EA her? Dem tilbyr en beta og første man ser er en stor knapp som tar opp 5% av menyen om kjøp av loot crates. Hadde det vært bare utseendemessige endringer så hadde det vært "ok" men dette forbedrer jo stats i multiplayer ...  Ikke bra i det hele tatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Virker jo nesten som om EA startet først med BattlefieldPlay4Free samt BFHeroes.

Og så gikk dem med dette til fullversjon spill. Merkelig at ikke EU går til sak mot disse spillselskapene. Skittent spør du meg!!

Hva er skittent da? Det at du ikke må betale for dlc?

 

 

Skjønner ikke hvordan du kan forsvare EA her? Dem tilbyr en beta og første man ser er en stor knapp som tar opp 5% av menyen om kjøp av loot crates. Hadde det vært bare utseendemessige endringer så hadde det vært "ok" men dette forbedrer jo stats i multiplayer ...  Ikke bra i det hele tatt. 

Ikke noen mulighet for å kjøpe Loot crates i beta (utenom med ingame credit) så hvordan du har funnet dette skjønner jeg ikke.

Og ikke et eneste kort til noen av soldatene forbedrer dem i forhold til de du spiller mot.

Lenke til kommentar

 

 

Folk kan virkelig ikke å lese ser jeg...

Loot crate gir absolutt ikke pay to win.

Er faktisk ikke en eneste av de fire soldat klassene som får noen som helst fordel av de kortene som var i betaen.

Hva gjelder det å være udødelige, så gjelder dette boba, når han bruker en rakett, mens han er i luften. Altså i under et halvt sekund, når han normalt sett ikke vil bli truffet allikevel.

 

Ellers så er systemet veldig annerledes enn slik det vil være i fullversjonen. Hvilket det faktisk står skrevet i betaen.

Og støtter du ikke dette så kan du versågod betale for sesong pass og dlc.

 

The total biscuit er ikke enig med deg. 

 

Han sier selv mye feil i den videoen når det gjelder star wars, men sier også at han ikke har spilt det noe særlig.

 

 

Du har ikke noen beviser for det du påstår regner jeg med?

Lenke til kommentar

 

Enig med AngryJoe her, dette er sånn det er i Free2Play-spill, ikke AAA-titler. Dette er ræva, men ikke overraskende (NBA?)

Så du vil heller betale for dlc, og splitte spillerne mellom dem som betaler, og dem som ikke gidder?

 

Det er ingen krav om å kjøpe DLC. Hva er det du prøver å forsvare her? At det er OK å få en 100% boost etter x-antall Star Cards, som du ikke en gang har noen tall på, siden alt er random, eller hva er det? Du ser ikke at dette er en måte å få folk til å gamble?

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...