Gå til innhold

Her kommer oktober-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor er Pixel 2 på lista? Den kommer jo ikke.

 

Blir nok en norsk nettbutikk eller to som blir å selge den via såkalt gråimport. Så den BLIR nok mulig å få tak i (feks via ProShop.no), selv om det ikke blir direkte fra Google.

 

Derfor er det naturlig å ha den på listen.

Bare å handle den hos google og få jet-carrier til å sende den til Norge

Lenke til kommentar

google er det eneste ekte android telefonen! det er faktisk sant. jeg har kilde koden til android. dere blir temmelig rar i toppen av å bruke andre telefoner

den neste iphonen heter iPhone Cevieta

ligge med gjeldsbrev og sånt. så og si selge alt de eier og gå på sosial kontoret

 

 

Jeg forsto faktisk ingenting av det du prøvde å få fram her  :huh:  :hmm:  :confused:

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Får ny jobb-telefon før jul, og da blir det nok en XZ1. Har hatt Xperia Z og nå har jeg Z5, kona har X Compact og hadde Z3 Compact før den, har 2st Z4 tablets i huset også. Liker både design og funksjoner fra Sony. Er ikke noen fanboy, og kunne godt tenkt meg noe annet, men det er alltid et eller annet som gjør de mindre attraktive i mine øyne. Har ikke noe problem med at skjermen ikke går hele veien ut. S8 ser jo fantastisk ut, men plasseringen av fingeravtrykks-sensoren på baksiden er nok for meg til å IKKE velge den... Sony's plassering av denne på siden er i min verden MYE bedre!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...