Gå til innhold

Se den nye Red Dead Redemption 2-traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Virker som en bra spillserie, så synd at det ikke kommer til PC. Får håpe det blir senere lansering på PC som med GTA V, selv om det er lite som tyder på det.

 

Hvorfor er det lite som tyder på det?

 

AtW

Selv med ekstreme salgstall på tidligere Rockstar spill så har dem ikke brydd seg. Har vært massive underskriftskampanjer på nett tom og det har ikke hjulpet. Veeeeeldig synd, for det der er en spillserie som fortjener bra fps og grafikk.

Lenke til kommentar

 

 

Virker som en bra spillserie, så synd at det ikke kommer til PC. Får håpe det blir senere lansering på PC som med GTA V, selv om det er lite som tyder på det.

 

Hvorfor er det lite som tyder på det?

 

AtW

Selv med ekstreme salgstall på tidligere Rockstar spill så har dem ikke brydd seg. Har vært massive underskriftskampanjer på nett tom og det har ikke hjulpet. Veeeeeldig synd, for det der er en spillserie som fortjener bra fps og grafikk.

 

 

Nesten samtlige rockstar-spill er ute på PC.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Har jeg blitt bortskjemt når jeg føler jeg må påpeke at grafikken kunne vært mange hakk bedre enn dette, fjesa så bra ut men alt annet virket til å være veldig lav kvalitet.

 

Rockstar har vel aldri vært kjent for å ligge helt i tet når det kommer til grafikk, eller? I likhet med GTA er vel spillene bedre kjent for stemning og god historie enn banebrytende grafikk. Liker heller å se en realistisk video enn en tillaga trailer som er mye bedre enn sluttresultatet ;)

 

 

 

Siden det ikke kommer på PC så må man vel kjøpe Xbox One X, bra multimedia maskin i samme slengen.

 

Ville ikke anbefalt det.

 

AtW

 

 

 

Fordi... 

 

 

 

Because PC-master race..

 

Jeg spiller kun to spill, GTA og RDR. Jeg skal til butikken og kjøpe den beste konsollen dette kan spilles på umiddelbart, så satser på en XBOX når dette kommer :) Tidenes beste idé det nagina :)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

 

 

 

Siden det ikke kommer på PC så må man vel kjøpe Xbox One X, bra multimedia maskin i samme slengen.

Ville ikke anbefalt det.

 

AtW

 

Fordi...

Fordi det antakelig/kanskje kommer til PC, og man taper lite på å vente å se. AtW

 

 

 

Nei, tenkte at den nye xboxen hadde vært perfekt maskin foran TV, slipper å bruke hdmi kabel fra min nåværende PC til TV.

Og disse spillene som er laget til konsoll er som regel best med Joystick, men det er bare meg.

 

1ern kom vel aldri til PC eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...