Gå til innhold

RYKTE: Kan Huawei Mate 10 bli en «bedre iPhone X» enn Apples?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får den iOS?

 

Ikke?

 

Na er svarte : Nei!

Den blir ikke en bedre iPhone X enn iPhones...

 

Hadde inntil nylig en Huawei P9 og slet med å få den til å fungere. Varslene fungerte bare sporadisk, bluetooth-synkroniseringen til Fitbit datt ut hele tiden, pluss diverse andre små irritasjonsmomenter. Noen kjappe søk på DuckDuckGo fortalte meg at dette var helt normalt og at det er nesten umulig å bli helt kvitt...

 

Nå har jeg en iPhone 7 og absolutt alt fungerer som det skal.

Lenke til kommentar

Får den iOS?

 

Ikke?

 

Na er svarte : Nei!

Den blir ikke en bedre iPhone X enn iPhones...

 

Hadde inntil nylig en Huawei P9 og slet med å få den til å fungere. Varslene fungerte bare sporadisk, bluetooth-synkroniseringen til Fitbit datt ut hele tiden, pluss diverse andre små irritasjonsmomenter. Noen kjappe søk på DuckDuckGo fortalte meg at dette var helt normalt og at det er nesten umulig å bli helt kvitt...

 

Nå har jeg en iPhone 7 og absolutt alt fungerer som det skal.

 

**Da er svaret

Lenke til kommentar

Mate 9 Pro er så absolutt den beste mobiltelefonen undertegnede har hatt, om jeg går for Mate 10 er litt mer tvilsomt, rett og slett fordi Mate 9 fungerer så godt at det kanskje er på tide å hoppe av "må-ha den nyeste-mobilen-karusellen".

At Mate 10 rent objektivt blir bedre enn Mate 9 bør vel være en selvfølge, men hvilke nye funksjoner er det jeg ikke kan leve uten? Sannsynligvis ingen, akkurat som det ikke er noen "nyheter" vedrørende de nyeste telefonene fra Eplefabrikken eller fra Samsung m.fl. som jeg bare må ha.

Faktum er at gårsdagens telefoner nå er så bra at det bare er fanboys og noen få til som virkelig "trenger" det nyeste nye.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dessverre kan ANDROID aldri bli like bra som IOS. IOS er hestelengder foran........ Ferdig

 

Nå troller du.

 

Iphone 8 sliter med iOS 11.

Den taper mot Note 8 og flere andre Android telefoner som kjører Android 7. (Android 8 kommer snart)

 

Selv om iPhone 8 har bedre CPU og GPU.

 

Batteritid, lading og forbruk er topp modellene til Android i egen liga.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...