Gå til innhold

iPhone 8 kan heldigvis fikses – men vær forsiktig med glasspanelet på baksiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umm, nå er det vel iPhone X som er flaggskipet, ikke 8. X er lansert, som vil gjøre at den teller.

 

iPhone X koster mye mer enn 8 uten å være så mye bedre.. stort sett 4k som er den klare forskjellen og det spørs om noen klarer å se bemerkelsesverdig forskjell ved vanlig bruk. I tillegg så er designet til X forfærdelig stygt.. synes de har bommet totalt der med skjermkanten. Så personlig ville jeg ha valgt 8 mellom de to uten å nøle.

Lenke til kommentar

Var mye klaging før om mobil produsenter valgte bakdeksel som var av "ikke eksklusive matrialer" eller "knuselig matriale".

 

Nå er det tyst ...

Apple har da både hatt metall (iPhone 2G, iPhone 5 til og med 7), plast (iPhone 3G/3GS) og ikke minst glass tidligere på baksiden av sine mobiler (iPhone 4/4S). Så det er ikke akkurat noe nytt med Apple ihvertfall å ha glass på baksiden Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

 

Umm, nå er det vel iPhone X som er flaggskipet, ikke 8. X er lansert, som vil gjøre at den teller.

 

iPhone X koster mye mer enn 8 uten å være så mye bedre.. stort sett 4k som er den klare forskjellen og det spørs om noen klarer å se bemerkelsesverdig forskjell ved vanlig bruk. I tillegg så er designet til X forfærdelig stygt.. synes de har bommet totalt der med skjermkanten. Så personlig ville jeg ha valgt 8 mellom de to uten å nøle.

Tar designet til iPhone X lett over det sykt upraktiske til Samsung. Eneste jeg savner er fingerprint i skjermen istedenfor faceunlock! Kan ikke fordra den irriterende bua skjermen te Samsung ?

Lenke til kommentar

 

 

Umm, nå er det vel iPhone X som er flaggskipet, ikke 8. X er lansert, som vil gjøre at den teller.

iPhone X koster mye mer enn 8 uten å være så mye bedre.. stort sett 4k som er den klare forskjellen og det spørs om noen klarer å se bemerkelsesverdig forskjell ved vanlig bruk. I tillegg så er designet til X forfærdelig stygt.. synes de har bommet totalt der med skjermkanten. Så personlig ville jeg ha valgt 8 mellom de to uten å nøle.

Tar designet til iPhone X lett over det sykt upraktiske til Samsung. Eneste jeg savner er fingerprint i skjermen istedenfor faceunlock! Kan ikke fordra den irriterende bua skjermen te Samsung

 

 

Ditto. Jeg prøvde meg på en Note8, men det var sorgen. Forstår ikke hvorfor de ikke har gått vekk i fra den bue saken. 

29 dollar for å bytte skjermen, hos hvem og for hva?

 

Her er de norske prisene. 

 

https://support.apple.com/no-no/iphone/repair/service/pricing

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-82pScT

 

Umm, nå er det vel iPhone X som er flaggskipet, ikke 8. X er lansert, som vil gjøre at den teller.

 

iPhone X koster mye mer enn 8 uten å være så mye bedre.. stort sett 4k som er den klare forskjellen og det spørs om noen klarer å se bemerkelsesverdig forskjell ved vanlig bruk. I tillegg så er designet til X forfærdelig stygt.. synes de har bommet totalt der med skjermkanten. Så personlig ville jeg ha valgt 8 mellom de to uten å nøle.

Hva i huleste er det, du babler om? X er ikke 4K. Den er ikke 2.5K engang. Og forskjellen ligger strengt tslt i at den er AMOLED, som jeg er ganske sikker på folk ser forskjell på. Det og heldekkende (nesten) skjerm.

Lenke til kommentar

 

 

 

Umm, nå er det vel iPhone X som er flaggskipet, ikke 8. X er lansert, som vil gjøre at den teller.

iPhone X koster mye mer enn 8 uten å være så mye bedre.. stort sett 4k som er den klare forskjellen og det spørs om noen klarer å se bemerkelsesverdig forskjell ved vanlig bruk. I tillegg så er designet til X forfærdelig stygt.. synes de har bommet totalt der med skjermkanten. Så personlig ville jeg ha valgt 8 mellom de to uten å nøle.

Tar designet til iPhone X lett over det sykt upraktiske til Samsung. Eneste jeg savner er fingerprint i skjermen istedenfor faceunlock! Kan ikke fordra den irriterende bua skjermen te Samsung

 

 

Ditto. Jeg prøvde meg på en Note8, men det var sorgen. Forstår ikke hvorfor de ikke har gått vekk i fra den bue saken. 

29 dollar for å bytte skjermen, hos hvem og for hva?

 

Her er de norske prisene. 

 

https://support.apple.com/no-no/iphone/repair/service/pricing

 

Det kan da ikke være tilfelle at dette koster 29 usd der og 1600 + her?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...