Gå til innhold

Svi gummi i Forza Motorsport 7-demoen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forza Motorsport blir bare bedre og bedre selv om jeg ikke er så fan av Motorsport spillene til Forza men heller mer mot Forza Horizon spillene.

Hadde tenkt og si du kjører jo bare rundt og rundt på en bane og det skjer ikke stort mer men det samme kan man jo si om Horizon å men det er friheten til å kjøre hvor man vil mellom løp jeg liker.

Jeg er uansett trofast til Forza så Motorsport 7 kommer nok i hus ganske kjapt etter launch uansett :p

Lenke til kommentar

Forza Motorsport blir bare bedre og bedre selv om jeg ikke er så fan av Motorsport spillene til Forza men heller mer mot Forza Horizon spillene.

Hadde tenkt og si du kjører jo bare rundt og rundt på en bane og det skjer ikke stort mer men det samme kan man jo si om Horizon å men det er friheten til å kjøre hvor man vil mellom løp jeg liker.

Jeg er uansett trofast til Forza så Motorsport 7 kommer nok i hus ganske kjapt etter launch uansett :p

 

Det jeg liker med Motorsport 7 er at banene har blitt mye større. Det er ikke trange baner man kjører på lenger så man har en del mer frihet enn tidligere.

Lenke til kommentar

Jeg har vært fan av serien siden fm1, siden den gang har de levert den beste totale spillopplevelsen et racingspill kan - føler jeg.(ikke beste simulatoren men totaleopplevelse) Men de har gjort mye rart opp igjennom. Hvorfor sklir en Porsche gt2 rundt som et såpestykke? Hvorfor mister en Ferrari grepet i en slakk sving i 50 km/t Hvorfor understyrer nesten alle bilene.... De har liksom nesten naila kjørefølelsen hele tida.. de mangler så lite. Hvorfor pokker har de da fokus på lootboxer?.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...