Gå til innhold

Apple iPhone 8 og iPhone 8 Plus er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AR virker som gimmick. Hvor mange ganger har du et fint firkantet bord som du springer rundt og spiller? 

 

Skal du virkelig se sport gjennom en mobil, når du er der på stadium? Hvorfor ikke bare se hjemme på TV da....

 

Og Apple mener dette er bedre enn VR.... altså VR får du nå ikke brukt noe mye heller i dag, men virker bedre enn AR hvertfall. Hadde AR spill på PS Vita, var ikke veldig imponerende. 

 

EDIT:

"Verdens sterkeste glass" Lett å si når de bruker det samme som alle andre. Så mer som "verdens sterkeste glass, sammen med sånn 30 andre modeller"

 

Og Apples CPU design går bare mer og mer mot full ARM big.LITTLE konfigurasjon. Det er klart at de nå satser på å lage de små kjernene kraftige og brukenes til vanlige oppgaver. Akkurat som A53. Så vi får 6/8 kjerne CPU designs fra Apple fremover, der de 4 små gjør meste av det dagligdagse, akkurat som ARM sine designs. Så alle prøver å gjøre designet mer ulikt ARM sitt standard for å gjøre det "bedre", men det er altså det designet som virker å være best. 

 

Nå forsvinner nok unnskyldninger om svak MT ytelse for Apple. Og åpenbart må det være et poeng med 4 kjerner, om Apple bruker 4 kjerner. Selv om det meste i AppStore må være laget for 2. 

Endret av Lunaris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg prøvde iPhone 6s + for en tid tilbake hadde den 1 uke og kvittet meg med den , fikk så tak i meg oneplus 3t hadde den fram til s8 + og fikk så tak i meg note 8 , kjøpte meg iPhone 8 plus i går og jeg må si meg imponert over lyden i headset og ut av tlf , ikke minst stille bilder her er iPhone 8 plus et stykke foran note 8 , har vert en android dude hele livet , men slik iPhone 8 plus har vist seg fram og være og fortsette og imponere kommer jeg til og bruke iPhone som daglig driver.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...