Gå til innhold

«PewDiePie» er i hardt vær igjen – brukte rasistisk skjellsord i stream


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville overraske meg om det var mulig å hindre noen i å spille spillet ditt.

 

Trist at SJW'er alltid skal overreagere så massivt.

"Furthermore we're complicit" skriver han.

Men det viser vel strengt tatt bare at at slike folk ikke forstår hvordan rett, urett, skyld og straff fungerer. "Jeg liker ikke det du sier derfor skal du straffes" uhm nei.

Endret av misanthrope
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ville overraske meg om det var mulig å hindre noen i å spille spillet ditt.

 

Trist at SJW'er alltid skal overreagere så massivt.

 

"Furthermore we're complicit" skriver han.

 

Men det viser vel strengt tatt bare at at slike folk ikke forstår hvordan rett, urett, skyld og straff fungerer. "Jeg liker ikke det du sier derfor skal du straffes" uhm nei.

 

Er det SJW å reagere på det verste rase-ordet i det engelske språket nå? Hva er det som ikke er SJW lenger?

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Håper han blir saksøkt og fratatt alle millionene sine, så han må finne seg en vanlig jobb ^^ Skal ikke kunne gå an å tjene så mye penger på tull.

 

Mange som mener spill er noe som barn og voksne som ikke har vokst opp holder på med. Kanskje vi ikke skal diktere hva andre synes er gøy før en feier for egen dør?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper han blir saksøkt og fratatt alle millionene sine, så han må finne seg en vanlig jobb ^^ Skal ikke kunne gå an å tjene så mye penger på tull.

Frata alle pengene fordi han brukte ordet nigger? Når ble det ulovlig? Greit at folk synes det er moralsk forkastelig, men det er ikke ulovlig. Folk overreagerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er det SJW å reagere på det verste rase-ordet i det engelske språket nå? Hva er det som ikke er SJW lenger?

 

 

 

Det er SJW å massivt overreagere på et ord sagt i forbifarten for ikke å nevne et ord mange svarte og andre minoriteter bruker hele tiden.

 

Faktum er at hadde han vært svart hadde dette vært en ikke-sak. Dermed er det Vanaman som må sies å være rasisten her.

 

Jeg baserer ikke det at jeg kaller ham SJW på det utsagnet alene. Hvis du titter på andre poster så ser du at han er godt versert i newspeak-lingoen deres.

Endret av misanthrope
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt komisk å se at folk reagerer på dette.

Om folk har problemer med dette ordet bør de holde seg langt unna NA serveren på Starcraft 2.

Så sent som i helgen opplevde folk som omtrent prøvde å sette verdensrekord i bruken av nigger i løpet 30min under en runde 4v4.

Ingen reagerte veldig på det, er bare et ord som folk slenger rundt seg.

Det blir det samme som å kalle noen en kødd.

 

Er på tide folk roer seg ned litt å tenker over hva og hvordan ting blir sakt, og ikke bare ordets originale/bokstavlige betydning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er vanligvis en som irriterer meg over krenkelseshysteri og oppstandelse grunnet bagateller, men her synes jeg ikke det er grunn til å unnskylde. Det ordet skal man ikke benytte, punktum. Uansett hvilken situasjon jeg var i, om jeg var opprørt, sint eller skremt, ville jeg ikke sagt det. Er ikke så vanskelig å la være. På en stream med flere titalls tusen barn er det svært kritikkverdig.

Endret av Donkey Kong
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...