Gå til innhold

Dette tror vi Apple slipper i morgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg er mest spent på er egentlig prisen. Kommer minsteutgaven på over 10000 kr? I så fall er det galskap. Kan se for meg at iPhone X/Edition får en ekstra dyr pris, men de andre, enten det være 7s eller 8, bør ligge på samme pris som dagens iPhone 7. Så kan de heller sette ned prisen på iPhone 7 og 6s. iPhone 6 blir vel mest sannsynlig discontinued i morgen.

Lenke til kommentar

Denne iPhone 8, x eller edition som mange kaller det, blir prisen på over 10000 kr for si 64 GB versjon, kommer bare di som er di største apple fan til og kjøpe den og di vil miste andre kunder, iPhone 7s og 7s plus bør bli priset lavere, finnes mange merker nå som er ganske heftige og greit nok priset, Xiaomi MI mix 2 som kommer blir rå og ligger fint priset + mix 2 blir fult optimalt for norsk nett.

Holder meg til Samsung sine tlf og har allerede bestilt note 8, grunnen til Samsung er at jeg liker Android sitt system. Nokia sine topp modeller er også noe jeg venter på, datter mi ønsker seg den nyeste iPhone så det blir nok dyrt til far men men.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...