Gå til innhold

SNIKTITT: Lenovo Yoga 920 Griselekker maskin fra Lenovo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Lekker sag uten tvil, men så var det nå det om en virkelig kan stole på Lenovo? 

Hvorfor skulle man ikke kunne gjøre det? Jeg har jobbet med Lenovo produkter i 10 år nå. Det har fungert veldig bra med lite retur både mot konsument og bedrift :-).

 

 

At Lenovo tidligere har lagt inn spyware på sine PC'er glemmes ikke lett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er byggkvalietet og trackpad på denne? Har selv Yoga 710, hvor jeg synes byggkvalietet er lavmål samt trackpad er grusom.

 

Jeg har 910, tidligere hatt 710. De er i to helt forskjellige klasser når det kommer til byggekvalitet og trackpad, til tross for at de er like i utseende. Ingen knirking, alt sitter som støpt! Og touchpaden på 910 er nærmere identisk med touchpaden til Macbook (av glass)

Beste Windows opplevelsen jeg har hatt på en laptop (bortsett fra høyre Shift-tast)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Lekker sag uten tvil, men så var det nå det om en virkelig kan stole på Lenovo? 

Hvorfor skulle man ikke kunne gjøre det? Jeg har jobbet med Lenovo produkter i 10 år nå. Det har fungert veldig bra med lite retur både mot konsument og bedrift :-).

 

 

 

Hehe da husker du vel rootkit saken? Ække greit å slenge på sypware eller trojanere på maskiner før de shippes ut fra Kina. Lenovo røk akkurat på en 30(?) års tvungen avtale der de må gi nøytrale tredjeparter full tilgang til å se gjennom det Lenovo leverer for å sikre at Lenovo ikke finner på mer dritt. Så alvorlig er faktisk tillitsbruddet Lenovo begikk. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...