Gå til innhold

Garmin har tre nye smartklokker på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte HR versjonen godt. Greit design, gjør ikke veldig mye utav seg og har de funksjoner jeg trenger. At den også ser ut som en klokke er en fin bonus. Prisen var grei og batteritiden ser ut til å være helt kurant. Kanskje på tide med et "armbåndsur" igjen? Kan være greit å måle stress og søvn, samt å ha en digital samvittighet som passer på at en velger trapp fremfor heis ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det som plager meg er at garmin stadig øker prisene på klokkene sine. Vet ikke om dette har med markedsandeler eller dollarkursen, men nå er sistnevnte på vei nedover. Tror jeg betalte under 2k for den originale vivoactive (en gave) nå er veiledende 3.5k på den nyeste. Kjøpte en 920xt når den var det råeste garmin hadde for rundt 4400, nå koster toppmodellen fenix 5x eller 935 rundt 6500,- og de har allerede vært på markedet en stund.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kommer til å slite med å bestemme meg for hvorvidt jeg skal ha Vivoactive 3 eller Vivosport. Begge ser lekre ut, ut Vivosport ser ut som en god oppgradering av Vivosmart HR+. 

 

Jeg har veldig god erfaring med min Vivosmart HR+. Er mest fornøyd med GPS-sporingen, nøyaktig pulsmåling, god søvnregistrering og bra skritteller. Jeg er minst fornøyd med trappetelleren. 

 

Hvis batteritiden fortsatt blir like god på de nye, så er jeg klar for å oppgradere! Kjekt med et par nye funksjoner også, så som stressmåling og opplegg for å sjekke kondis/v2o-max. 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...