Gå til innhold

SNIKTITT: LG V30 LG V30 er et beist av en mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feenyx: Den kommer i hvert fall til Norge for vanlig salg. Så er det fortsatt litt uavklart hvilke operatører som eventuelt vil bruke den i kampanjer etc. Men om du ikke tenker på å kjøpe den rabattert/avbetalt gjennom abonnement blir det i hvert fall mulig. Det eneste spørsmålet nå, såvidt jeg vet, er det nøyaktige tidspunktet. Vi oppdaterer saken så fort vi vet mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er en av de som aldri mistet troen på LG. De har drevet med mye rart, men i alle krumspringene har det alltid vært en eller annen form for innovasjon, og en klar visjon bak det hele, selvom det noen ganger har slått litt feil. Foruten om hardware biten, hvor det riktignok har vært en del "hit and miss" opp igjennom, har de også hatt utrolig mange gode løsninger i Android versjonen sin, og stadig flere av dem blir plukket opp av Google selv, og andre merker.

 

Jeg kommer til å holde fast ved mitt årelange forhold med LG, og kjøper meg ganske sikkert en V30 når de kommer hit. Og kommer de ikke for salg gjennom operatør, noe som er lite trolig da disse blir smalere og smalere i utvalget, så kommer jeg til å kjøpe min første telefon noensinne uten bindingstid og abonement!

 

Heia LG, igjen!

Endret av HarisPilton
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette virker som en skikkelig solid sak. Har selv alltid vært mest fornøyd med LG-telefonene jeg har hatt - både G-serien og Nexus - fremfor andre merker. Det triste er at veldig mange ikke tenker på LG når de skal velge telefon.

 

For kort tid siden lånte jeg bort min gamle G5 til en som hadde knust sin nyere iPhone, og til tross for sunn skepsis i begynnelsen, kunne hun til slutt ikke forstå at jeg hadde kjøpt ny telefon selv (noe jeg gjorde på grunn av batteritid). Selv om dette bare er et enkelt og isolert tilfelle, tror jeg LG er nødt til å satse mer på promotering i Norden, uansett hvor gode telefoner de lager.

Lenke til kommentar

Konstruktiv tilbakemelding angående bildene dere tar i alle disse sniktitt artiklene:

 

Prøv å legg litt sjel i det? Bildekarusellen blir en gørrkjedelig dokumentasjon av hotellrommets inventar. Dere er i Berlin for helvete! Kom dere ut! Det er ingen mangel på motiver i den byen.

 

Det er disse små detaljene som er med på å skille klinten fra hveten når det kommer til tech-nettsteder. Her synes jeg tek.no har stått på stedet hvil omtrent så lenge jeg har vært medlem. 

Endret av Hiss
  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er en av de som aldri mistet troen på LG.

 

Samme her :)

 

gjort noen krumspring ja, men de er slik jeg ser det pionerer. og er som regel først ute med det nye selv om det er en universell forståelse at "Apple" altid kopieres. som trådløslading, 1440P, dual camera, helskjerm  er vel noen å nevne

Absolutt! Til og med der de har "feilet" litt har de allikevel gjort noe andre ikke har gjort. G5 har blitt gjort litt narr av, men de lanserte faktisk et semi modulært flaggskip før noen andre kom så langt. Føler at de er litt som mobilverdenens Nintendo, egentlig. De gjør litt mye rart, det er kanskje mye gimmick innimellom, men det er GØY og de skiller seg ut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...