Gå til innhold

SNIKTITT: Prisme-TV Er dette fremtidens TV?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grøss. Hvor er det VGTV henter musikken fra? :p

 

Aner ikke, men så innpåsliten reklame er det lenge siden jeg har sett, uendelig avspilling av videoer og reklame, ingen pause mellom videoer. Sorry tek, tror dessverre jeg så min siste video fra dere (savner de gamle youtube videoene dere laget...). Har også blitt mye mer hissig med reklame på siden..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håpløs fjollete og unødvendig. Hva er hensikten med å bruke masse penger på ting som ikke virker ordentlig uten mål og mening...?

 

Teknologiutvikling - utprøving av forskjellige idéer for å lære. Selv om det ikke er på topp nå, så må man teste ut konsepter først for å se om det er gjennomførbart. Deretter kan man starte de neste trinnene på de idéene som er lovende.

 

Og noen ganger er det kult, og samtidig med å lage buzz om produsenten, å vise frem noen av disse konseptene, selv om de ikke blir til produkter vi kan kjøpe. Så uten mål og mening er det garantert ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Virker ganske upraktisk. Er vel ikke noe særlig å ha som vindu heller, da du ikke kan åpne det, får masse sol som gir meeega-gjenskinn, blir attraktivt å stjele vinduer for tyver, og alle ser hva du ser på etc. :wee:

Ingen vil se hva du ser. Det er et prisme 

Edit: link til prisme på wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Prism

Endret av Yamarin415
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...