Gå til innhold

Åtte elektronikk-kupp du kan gjøre denne uken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott oversikt, jeg har lenge vurdert å handle ny TV men har ikke helt falt for LG sine OLED-tv'er men når jeg så Philips sin OLED-variant dere viser til i oversikten med en såpass fin pris så ble der rett og slett bare å handle sporenstreks.

 

Så håper jeg Netonnet får den på lager snarlig :w00t:

Lenke til kommentar

Flott oversikt, jeg har lenge vurdert å handle ny TV men har ikke helt falt for LG sine OLED-tv'er men når jeg så Philips sin OLED-variant dere viser til i oversikten med en såpass fin pris så ble der rett og slett bare å handle sporenstreks.

 

Så håper jeg Netonnet får den på lager snarlig :w00t:

 

Nå er det kun LG som produserer OLED panel, så er nok ikke veldig forskjell på bilde da det også sitter et LG OLED i Philips tv. Men er jo det rundt også da, Philips har fesk amberlight på veldig mange av tv'ne sine som faktisk fungerer ganske bra utrolig nok. =)

Lenke til kommentar

Nå er det kun LG som produserer OLED panel, så er nok ikke veldig forskjell på bilde da det også sitter et LG OLED i Philips tv. Men er jo det rundt også da, Philips har fesk amberlight på veldig mange av tv'ne sine som faktisk fungerer ganske bra utrolig nok. =)

Stemmer det at den bruker et panel fra LG men ifølge de fleste testene så har Philips fått til en del bedre kvalitet på bildet ved bevegelse, noe jeg ikke har vært så fornøyd med på LG sine modeller jeg har kikket på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...