Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har litt lyst på en sånn, men den er litt liten.. 160'en som er i kompletts egen kalender frister pittelitt mer.. dumt det bare er 2 mb cache.. men det har kanskje ikke så mye å si..?

du kommer nokk ikke til å bruke den aktivt med små filer uansett, så da ville jeg si at 8mb chace er bortkastet

Lenke til kommentar
Crap.

 

Venter KUN på R9800PRO, 160GB, LCD skjermer... i likhet med de fleste (som vi ser utfra poll).

Jeg foreslår at du gjør som det har blitt foreslått før: Slutt å være så forbannet negativ for alt som kommer og vent og se om det kanskje kommer noe som du har ventet på litt senere. Det er kun åpnet 8 av 24 luker... Det er vanvittig å se hvor utrolig negative og sure enkelte er for slike tilbud...

Lenke til kommentar

det var da ikke så ille tilbud det der :p

Men er nok ikke sånn at folk løper for å kjøpe.... uansett, gleder meg til å se hva som er under lukene i dagene fremover

 

Edit:

Venter KUN på R9800PRO, 160GB, LCD skjermer

 

Du skal være glad du har muligheten til å kjøpe radeon9800pro for 2700kr du, noe billigere enn det tror jeg ikke det blir heller... (bortskjemte folk ass, betalte 4300 for mitt r9800pro jeg :no: )

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Er jo stortsett bare dyre ting i julekalenderene i år, kunne slengt ut no bra mus, DVD-R plater, høytalere og CPU og kjølere så hadde de solgt 10000vis av saker.

Hadde vært kult med 2 tilbud fra hver plass hver dag :D

 

Dig kamera og sånnt er jo kvelende priser på selv på salg egerntlig, få som kjøper med mindre de har spart opp til nettop julekalenderen for å kjøpe det.

Lenke til kommentar

Enig med DesertGlow. Skjønner ikke negativiteten rundt disse tilbudene, greit nok, Artic Silver var litt på grensa, men hvis du kommer inn på Rema og ser en brus nedsatt 3 kroner (eller en dataskjerm) så klager du jo ikke ?

 

Tror nok det er forventingene til julekalenderen, alle venter seg et 9800pro til 1500kr eller Raptor disker til 500kr, jeg er glad jeg fikk Raptoren for akkuratt 1000-lappen inkl frakt, takket vare julekalender :xmas::thumbup:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...