Gå til innhold

EA skal trolig lage mer Mass Effect


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener nå fortsatt at det henger et ganske stort stigma igjen fra ME3. Tror nesten det hadde vært best for dem (og serien) om de gjorde spillet på nytt, med det originale teamet tilbake. De mistet _mye_ kjærlighet og godvilje med hvordan de to siste ME spillene utartet seg.

 

Tror aldri det har vært en større storm rundt noe annet spill, som sier litt om hvor hardt de føkka det til. Bedre å bare oppheve alt fra ME2 slutten, dra serien opp av hengemyra Hudson, Walters og EA dytta den ned i, og rette opp feilene de gjorde, hvis de faktisk har lært av det.

Lenke til kommentar

Huff huff, er ikke det her gravskjending?

 

Må ikke en franchise være død før graven kan skjendes? Mass Effect har aldri vært død, så artikkelen er ganske misvisende. Selvsagt kommer mer Mass Effect etterhvert. Men først får vi Anthem og Dragon Age 4, så neste Mass Effect kommer ikke før om flere år.
Lenke til kommentar

Gode nyheter, selv om det vell ikke akkurat er overraskende at vi vil få en oppfølger en eller annen gang. Håper prosjektet blir gitt til noen som er i stand til å lage en verdig oppfølger. Oppfølgeren vil forhåpentligvis ikke i særlig grad spinne videre på Andromeda, men heller la fiaskoen ligge. 

 

Fiasko? Etter 130timer i Andromeda, noe jeg på langt nær ikke har i alle spill....er min 500kr absolutt verd tiden spillet har gitt meg. I det hele og det store har jeg bare koset meg hele veien, skjønner i grunn ikke all negativiteten rundt. Elsket ME1,2 og 3 i åresvis...Andromeda var noe nytt og anderledes og takk for det. Håper neste Mass Effect blir like bra. Men bare min mening, alle får lov å ha sin :) Hvorfor skulle jeg dømme noen andre for å ha en annen mening?

Lenke til kommentar

 

Gode nyheter, selv om det vell ikke akkurat er overraskende at vi vil få en oppfølger en eller annen gang. Håper prosjektet blir gitt til noen som er i stand til å lage en verdig oppfølger. Oppfølgeren vil forhåpentligvis ikke i særlig grad spinne videre på Andromeda, men heller la fiaskoen ligge. 

Fiasko? Etter 130timer i Andromeda, noe jeg på langt nær ikke har i alle spill....er min 500kr absolutt verd tiden spillet har gitt meg. I det hele og det store har jeg bare koset meg hele veien, skjønner i grunn ikke all negativiteten rundt. Elsket ME1,2 og 3 i åresvis...Andromeda var noe nytt og anderledes og takk for det. Håper neste Mass Effect blir like bra. Men bare min mening, alle får lov å ha sin :) Hvorfor skulle jeg dømme noen andre for å ha en annen mening?

 

Helt klart forskjellige meninger ute og går, men når oppfølgeren til en av de desidert beste spillseriene får så dårlig mottagelse vil jeg gå så langt som å kalle det en fiasko, med tanke på hva forgjengerne var og hva spillet burde vært. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...