Gå til innhold

SNIKTITT: Samsung Galaxy Note 8 Note 8 er som en større, fetere og enda litt dyrere utgave av Galaxy S8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor må den lanseres i samme rom med de gamle...

Samsung er verste selskapet i verden...Piss Off Shitsung...

Stått opp på feil ben?  :hm:

 

Blir spennende for meg om det blir denne eller iPhone 8. Den store oppsiden til Samsung er at de tør å lage store telefoner. Apple har jo masse rom å gå på enda nå som de har fått smalere rammer. Helst skulle jeg sett at de laget en 6.2" iPhone, som ville gjort den ca like stor som originale iPhone 7+.

Endret av Agentspoon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

secondarykid: Vi er ikke i London nå, men fikk kjapt svar fra Samsung. Det er kun 64 GB-modellen som ligger i planen så langt.

 

Så vet vi jo at litt flere farger og små modifikasjoner har det med å dukke opp når modellen har vært i markedet en stund - så hva de gjør etter hvert vil vel vise seg, men i første omgang er ikke modellene med større lagring med på lasset.

Lenke til kommentar

secondarykid: Vi er ikke i London nå, men fikk kjapt svar fra Samsung. Det er kun 64 GB-modellen som ligger i planen så langt.

 

Så vet vi jo at litt flere farger og små modifikasjoner har det med å dukke opp når modellen har vært i markedet en stund - så hva de gjør etter hvert vil vel vise seg, men i første omgang er ikke modellene med større lagring med på lasset.

Ok, takk for svar. Får se ann litt før jeg kjøper da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

" Det betyr at sveip opp eller ned på hjemmeskjermen gir deg applisten"

 

Hvorfor har de enda ikke forstått at sveip ned ville vært bedre for notifikasjonsmenyen?

En av de største grunnene til at jeg bruker Nova launcher. #sigh.

 

Sveiper ned og opp på fingeravtrykksensoren. Da åpnes/lukkes notifikasjonsmenyen

Lenke til kommentar

Hadde lyst på denne, men står over grunnet prisen og grelt utseende. Har Nexus 5X som kostet en tredjedel, og fortsatt holder koken. Kjøpte meg heller Samsung Galaxy tab S3 og Xbox One X for bare en tusenlapp mer.

Blir vel bare businessmenn og skoleungdom med stort behov for status som løper rundt med denne.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...