Gå til innhold

Mini-Super Nintendo har en hendig spolefunksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dette er jo vel og bra, men jeg synes nå at Bergsala snart kunne kommet med en endelig norsk pris på denne.

I tidligere artikler nevnes det at norske nettbutikker har lagt seg på rundt 1500,- i påvente av endelig pris fra Bergsala.

 

Når folk har gått mann av huse for å forhåndsbestille til 1500,- er det vel neppe sannsynlig at Bergsala kommer til å redusere dette, selv om det er en temmelig drøy økning fra $80.

 

Prisforskjellen fra NES Mini til SNES Mini er på $20, en økning på 33%, mens i Norge er prisforskjellen på disse to omtrent 100% (eller 99,95% om du vil være pirkete).

 

Synes det er merkelig at Gamer.no ikke har fulgt opp dette mot Bergsala.

Lenke til kommentar

For en fantastisk funksjon! For hvem ønsker vel å dø i spill lizzom. Særlig disse gamle spillene som originalt ble laget uten mulighet for å save, når man ikke dør er mange av de ett par timer lange. Akkurat slike ting blir laget for YouTube generasjonen som heller vil se andre spille enn å gjøre det selv... Om vi fjerner alt av utfordringer og hindringer blir det gøy :p

 

Hehe jaja, lov å la være bruke den, kanskje kan den skrus av, men uansett.

Lenke til kommentar

Merkelig men sant, i alle fall for min egen del, er at de gamle spillene på konsoll, dvs NES og SNES osv, var jeg ganske dreven på. Har prøvd disse spillene i senere tid og da var egenskapene til å klare vanskelige baner som f.eks i SMW nesten helt borte. Spillene på den tiden kan virke usedvanlige straffende for en liten feil men slik var det. Med rewind. Kan vel kanskje hindre en kontroller eller to fra å ende i veggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...