Gå til innhold

E-SPORT: ByLAN med enorm satsning på Counter-Strike: GO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så lenge de klarer å hoste en offline tournament, som de ikke har klart de siste 3 årene...

 

Hey,

Vil du utdype hva du mener vi har feilet på, slik at vi kan gjøre det bedre i år?

 

Tom,

At du framdeles har ansvar for compene i ByLAN er jo helt åndsvakt!

 

husker jeg brukte timevis på å overbevise deg om at dota2 compen til fordel for LoL comp var hensiktsløst da LoL>Dota2 på alle områder, men nei du mente bestemt at dota2 både på sikt og datid var større og bedre. jeg solgte billetten min og compen var en total fiasko om jeg ikke tar feil? ;)

Lenke til kommentar

 

 

Så lenge de klarer å hoste en offline tournament, som de ikke har klart de siste 3 årene...

 

Hey,

Vil du utdype hva du mener vi har feilet på, slik at vi kan gjøre det bedre i år?

 

Tom,

At du framdeles har ansvar for compene i ByLAN er jo helt åndsvakt!

 

husker jeg brukte timevis på å overbevise deg om at dota2 compen til fordel for LoL comp var hensiktsløst da LoL>Dota2 på alle områder, men nei du mente bestemt at dota2 både på sikt og datid var større og bedre. jeg solgte billetten min og compen var en total fiasko om jeg ikke tar feil? ;)

Alle kan ta feil, og det gjorde jeg helt sikkert den gangen også :) men vi evolver og blir bedre på det vi driver med.

 

Nå skal det også nevnes at det året vi fokuserte Dota2 på ByLAN, hadde vi mottatt meldinger fra flere spillere og lag i Norge som ønsket å delta, men så ble billettene revet vekk. På den tiden hadde jeg ikke heller alene ansvaret for noe, men det var en gruppe avgjørelse på det tidspunktet.

Lenke til kommentar

Hva er forskjell mellom online og ofline turnering? CSGO er jo online ikke sant?

 

Counter-Strike: Global Offensive er et online spill som krever at spillere må være på en server for å utkjempe kampen. Allikevel skiller man mellom online og offline turneringer. Førstnevnte foregår i spill over nett, hvor spillerne ofte selv sitter "hjemme i stua" selv og spiller. Her kreves det full nettilgang. Sistnevnte defineres som kamper som spiller under LAN/arrangement. Da er alle spillerne fysisk til stede på samme plass. Her begrenses av og til noe av nettilgangen for å forhindre at noen tar i bruk cheats. Under andre arrangement, som oftest på amatør nivå har spillerne full nettilgang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

 

 

Så lenge de klarer å hoste en offline tournament, som de ikke har klart de siste 3 årene...

Hey,

Vil du utdype hva du mener vi har feilet på, slik at vi kan gjøre det bedre i år?

 

Tom,

At du framdeles har ansvar for compene i ByLAN er jo helt åndsvakt!

 

husker jeg brukte timevis på å overbevise deg om at dota2 compen til fordel for LoL comp var hensiktsløst da LoL>Dota2 på alle områder, men nei du mente bestemt at dota2 både på sikt og datid var større og bedre. jeg solgte billetten min og compen var en total fiasko om jeg ikke tar feil? ;)

Alle kan ta feil, og det gjorde jeg helt sikkert den gangen også :) men vi evolver og blir bedre på det vi driver med.

 

Nå skal det også nevnes at det året vi fokuserte Dota2 på ByLAN, hadde vi mottatt meldinger fra flere spillere og lag i Norge som ønsket å delta, men så ble billettene revet vekk. På den tiden hadde jeg ikke heller alene ansvaret for noe, men det var en gruppe avgjørelse på det tidspunktet.

 

Fra spøk til alvor, så skal det sies at jeg vant bylan compoen i league 2011 og hadde dyp innsikt i E-Sport Norge da jeg også spilte Dota(wc3) på toppnivå, samt CS via Catch-gamer tiden. Dette gjorde at jeg forutså at playerbasen til DotA ikke var stor nok globalt, Og ihvertfall ikke i Norge til og holde en compo i "lille" Bergen på det tidspunktet. (Jeg tipper den framdeles ikke er det i Norge btw)

 

Håper dere får stablet ByLan på beina igjen, Bergen fortjener et LAN i denne størrelsen og atmosfæren var utrolig! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...