Gå til innhold

Galaxy Note 9 kan komme med innebygget alkometer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

Hva skal jeg med det som ikke drikker alkohol?

 

De fleste av oss klarer selv velge hvilke funksjoner vi skal bruke på telefonen. Skjønner at det er vanskelig for brukere av ett enkelt merke som er vant med å bli fortalt hvordan man skal gjøre alt.

 

 

Du mener jeg som har Samsung altså?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Ja, det er jo akkurat det samme. For gMail tar jo like mye fysisk plass på en telefon som en alkomåler tar. Avinstaller Gmail du, så får du sikkert plass til større batteri.

Lenke til kommentar

 

Hva skal jeg med det som ikke drikker alkohol?

 

De fleste av oss klarer selv velge hvilke funksjoner vi skal bruke på telefonen. Skjønner at det er vanskelig for brukere av ett enkelt merke som er vant med å bli fortalt hvordan man skal gjøre alt.

Jeg vedder for at du ikke klarer å finne en telefon uten kamera på.. Så der har du nok ikke noe valg nei =)

Lenke til kommentar

 

 

Hva skal jeg med det som ikke drikker alkohol?

 

De fleste av oss klarer selv velge hvilke funksjoner vi skal bruke på telefonen. Skjønner at det er vanskelig for brukere av ett enkelt merke som er vant med å bli fortalt hvordan man skal gjøre alt.

Jeg vedder for at du ikke klarer å finne en telefon uten kamera på.. Så der har du nok ikke noe valg nei =)

 

 

https://www.pixavi.com/product/mobile-devices/intrinsically-safe-smartphone-without-cameras/

 

Hva vant jeg?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...