Gå til innhold

Ferien er over – nå er det på tide å bytte mobilabonnement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når dere sier at Ice og andre leverandører har "Fri fart" så vil vel dette bety at de har den hastigheten som feks Telia opererer med i området. Jeg Skiftet til ICE fordi de reklamerte med 40mbit eller hva det nå var, og det sto at de hadde full dekning i mitt område. Det viste seg at de hadde samme dekning som Telia i mitt område, og dermed var hastigheten ca 0-2mbit der det var dekning i utkanten av Trondheim.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Skulle gjerne sett at dere hadde med i beregningene hva det koster å ringe 5 sifrete nummer of andre tjeneste nummer. . Nå som nesten alle bedrifter benytter seg av disse nummerene er det vel her det er mest å spare på riktig abonnement?

Helt sant, men dette har begynt å endre seg. Elkjøp, Lefdal og mange andre har gått over til vanlige åttesifrede nummer.

Lenke til kommentar

 

Bytter folk abb. hver 3. måned?

Ja om det er penger å spare så.

Selv er jeg hos Komplett for tiden da dem var billigst. Nå trenger jeg ett ekstra simkort noe som koster 39kr ekstra i måneden hos Komplett. Da blir det nok Onecall siden det er gratis hos dem.

 

Bare jeg hører navnet på den siste operatøren tenker jeg på de plagsomme TV-reklamene deres. Nekter å gi penger til firmaer som lager så plagsome reklamer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

på lite bruk så sammenligner dere at både komplett og ice struper hastigheten men dere nevner ikke som man kan se etter tabellen at komplett ikke gjør det før etter 3Gb når du har svidd av 399 for overforbruket. mens Ice struper på 1Gb.

 

Edit: måtte lese artikkelen næyere og må sjekke komplett sine tillegstjenester.

 

Er på jakt på nytt abbonement så står mellom ice og komplett

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

på lite bruk så sammenligner dere at både komplett og ice struper hastigheten men dere nevner ikke som man kan se etter tabellen at komplett ikke gjør det før etter 3Gb når du har svidd av 399 for overforbruket. mens Ice struper på 1Gb.

 

Edit: måtte lese artikkelen næyere og må sjekke komplett sine tillegstjenester.

 

Er på jakt på nytt abbonement så står mellom ice og komplett

Komplettmobil har innført datakontroll som en tjeneste nå. Altså opt-in. Om man sover i timen, blir det fortsatt dyrt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

@Kynxx: det ser ut som om Telenor har laget sin egen versjon av signaturen din: "Hvorfor gjøre det enkelt og billig når det kan gjøres dyrt og komplisert?"

Lenke til kommentar

@Kynxx: det ser ut som om Telenor har laget sin egen versjon av signaturen din: "Hvorfor gjøre det enkelt og billig når det kan gjøres dyrt og komplisert?"

Haha, ditt kjære Telia taper jo alle tester. Dyrt og dårlig.

Ice/Telia kommer til å tape enormt med kunder fremover.

Lenke til kommentar

Vurderer å bytte selv. Ringte Telenor for å klage på at jeg hadde blitt fakturert 15,- for noe 1880 greier jeg ikke hadde brukt, de fjerna de 15,- men jeg måtte betale 13,- for kundeservice...

Du tar deg bryet med å klage på 15 kr? Er du seriøs?

 

Det var ikke summen som var poenget med klagingen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Du mistet telefonen din 1945. Det er faktisk folk som har behov for et nytt Sim i en fei.

 

ICE har jeg kuttet ut. 4G-nettet deres er tregt som sirup og støtter ikke VOLTE. Resten er videresalg av tjenester fra Telia. Jeg tror ikke de har noen fremtid...

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...