Gå til innhold

Disse svære brillene skal gi deg IMAX-opplevelse i stua


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle som har vært med på en kickstarter før vil forhåpentligvis ikke gå på denne smellen.

Her burde Hardware.no stilt et par kritiske spørsmål i stedet for å skrive en salgsannonse.

 

De spurte om $50k, som er alt for lite. Enhetsprisen er $400, som også er alt for lite.

Et kort historiedykk i feila kickstarter prosjekter er alt som trengs for å delegitimere dette prosjektet.

 

Om ikke det var nok, så får vi også høre at vi lever suboptimale verdiløse liv av Bård. Nedtur :-(

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Nå står det *OG* i setningen hans, kverulanter :)

 

Jeg har prøvd å legge all mulig godvilje til når jeg leste Bårds setning, men kan fremdeles ikke tolke den annerledes enn at han refererer til én gruppe, nemlig de som bor alene, og (som etter hans mening) ikke har noe liv.

 

Men, det kan jo likevel tenkes at han mente noe sånt som:

 

Ser ut til først å fremst være for de som bor alene, og de som ikke har noe liv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nå står det *OG* i setningen hans, kverulanter :)

 

Jeg har prøvd å legge all mulig godvilje til når jeg leste Bårds setning, men kan fremdeles ikke tolke den annerledes enn at han refererer til én gruppe, nemlig de som bor alene, og (som etter hans mening) ikke har noe liv.

 

Men, det kan jo likevel tenkes at han mente noe sånt som:

 

Ser ut til først å fremst være for de som bor alene, og de som ikke har noe liv.

Snakk om å bli støtt av ingenting.

 

Om han hadde sagt "de med katt og hund", hadde han da påstått at de som har katt også har hund? Nei, men det finnes folk som har begge deler. På samme måte som det helt sikkert finnes folk som bor alene og "ikke har noe liv".

 

Så skjerp deg, kommentarer som denne setter deg bare i gruppen han refererer til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Nå står det *OG* i setningen hans, kverulanter :)

 

Jeg har prøvd å legge all mulig godvilje til når jeg leste Bårds setning, men kan fremdeles ikke tolke den annerledes enn at han refererer til én gruppe, nemlig de som bor alene, og (som etter hans mening) ikke har noe liv.

 

Men, det kan jo likevel tenkes at han mente noe sånt som:

 

Ser ut til først å fremst være for de som bor alene, og de som ikke har noe liv.

Snakk om å bli støtt av ingenting.

 

Om han hadde sagt "de med katt og hund", hadde han da påstått at de som har katt også har hund? Nei, men det finnes folk som har begge deler. På samme måte som det helt sikkert finnes folk som bor alene og "ikke har noe liv".

 

Så skjerp deg, kommentarer som denne setter deg bare i gruppen han refererer til.

 

Opprettet du brukeren kun for å kommentere dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at enkelte må ha ting inn med teskje:

 

1) Jeg sa at dette ser ut til å være noe for "de som bor alene", fordi den er altfor stor og klumpete til at andre av familiemedlemmene vil ha den i stuen (om de ikke er like ivrige selv) OG

2) Jeg sa "de som ikke har et liv", fordi kun om du ikke har noe bedre å drive med gidder du bruke tid på noe som dette.

 

At noen av de her inne faktisk BÅDE bor alen OG mangler et liv og derfor føler seg truffet kan ikke jeg noe for.

 

Selv bor jeg alen, men har et bra liv og kunne derfor aldri tenke meg å kjøpe noe som dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er bare vi som drar deg i leggen Bård  :tease:

Kun for å vise at setningsoppbygning har mye å si for hvordan man, som leser, tolker det som er skrevet.

 

Når det er sagt, så rydda du ikke noe særlig opp med oppfølgingsposten din.

Punkt nummer to er fortsatt forferdelig usaklig og utrolig dømmende svada; spør du meg.

Lenke til kommentar

 

 

 

Nå står det *OG* i setningen hans, kverulanter :)

 

Jeg har prøvd å legge all mulig godvilje til når jeg leste Bårds setning, men kan fremdeles ikke tolke den annerledes enn at han refererer til én gruppe, nemlig de som bor alene, og (som etter hans mening) ikke har noe liv.

 

Men, det kan jo likevel tenkes at han mente noe sånt som:

 

Ser ut til først å fremst være for de som bor alene, og de som ikke har noe liv.

Snakk om å bli støtt av ingenting.

 

Om han hadde sagt "de med katt og hund", hadde han da påstått at de som har katt også har hund? Nei, men det finnes folk som har begge deler. På samme måte som det helt sikkert finnes folk som bor alene og "ikke har noe liv".

 

Så skjerp deg, kommentarer som denne setter deg bare i gruppen han refererer til.

 

Opprettet du brukeren kun for å kommentere dette?

For å være ærlig, om du skal skape slike diskusjoner av så lite, vil det nok bli veldig vanskelig den dagen du IKKE lever alene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...