Gå til innhold

RiksTV-kunder får tilgang til serier og filmer fra HBO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke overaskende at folk velger å laste ned Game of Thrones via torrents eller se det direkte på alle disse gratis sidene. Kvaliteten er det samme, opplevelsen er det samme og du slipper å betale. Å betale er egentligen ikke problemet heller. De fleste av oss hadde sikkert betalt hvis vi hadde muligheten til å ha "alt i et", i et streaming service eller noe, men hvem gidder å betale for TV i 2017?

Lenke til kommentar

Uansett hvordan de pakker dette inn, så blir dette ren løgn. Kundene ønsker ikke å bli fratatt muligheten til å velge. Det er mange som ønsker å kunne få HBO via RiksTV, men da som en tilleggspakke. Dette er det samme som TV2 Sumo og andre produsenter driver med, å tvangsfore større pakker over på kundene sine, imot at de betaler mer. Nei takk. La meg velge innholdet i pakkene mine selv.

 

Fordelen med å tvinge dette på kundene er jo bedre pris. HBO har nok gitt en langt bedre pris til RiksTV når det inkluderes for alle med rikspakken enn om det skulle være en valgfri tilleggspakke. Dette er en fordel for de som skulle ha HBO uansett, men en ulempe til de som ikke ønsker det. 

 

Men du er klar over at det ikke bare er HBO som blir tvunget på deg i rikspakken ikke sant? Det er også mer enn 50 kanaler du ikke kan velge bort. Blir vel litt dobbeltmoralsk å klage på at HBO blir tvunget inn i en pakke med over 50 kanaler som allerede er påtvunget.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Ikke overaskende at folk velger å laste ned Game of Thrones via torrents eller se det direkte på alle disse gratis sidene. Kvaliteten er det samme, opplevelsen er det samme og du slipper å betale. Å betale er egentligen ikke problemet heller. De fleste av oss hadde sikkert betalt hvis vi hadde muligheten til å ha "alt i et", i et streaming service eller noe, men hvem gidder å betale for TV i 2017?

 

Hallo? Du kan enkelt abonnere på HBO og se alle deres serier hvor som helst/når som helst. Tilgjengelighetsargumentet, som pirater har forsøkt å bruke i alle tider for å unnskylde tyveriene sine, holder ikke vann i 2017.

 

Flere hundre mennesker og investeringer for flere titalls millioner kroner står bak hver episode Game of Thrones. Å laste ned dette arbeidet gratis er som å pisse på denne innsatsen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ikke overaskende at folk velger å laste ned Game of Thrones via torrents eller se det direkte på alle disse gratis sidene.

Kvaliteten er det samme, opplevelsen er det samme og du slipper å betale.

Å betale er egentligen ikke problemet heller.

De fleste av oss hadde sikkert betalt hvis vi hadde muligheten til å ha "alt i et", i et streaming service eller noe, men hvem gidder å betale for TV i 2017?

 

 

 

 

- Jeg ser ikke problemet med å betale for TV.

 

By the vei...

HBO og NetFlix er tenkisksett TV det også.

I likhet med kanaler som "TV1000" og FILMNETT...

 

Forskjellen ligger i det faktum at selv om man må betale ekstra for tjenesten så har man i motsettning til kanaler som "TV1000" og "FILMNETT" muligheten til å velge hva man har lyst å se på og når man ønsker å se på det, med unntak av PVR.

 

Men på vanlige TV-kanaler så spilles det av masse forskjellig annet også som kanskje ikke er av interese for alle og en hver.

 

Og i så måte må vente tolmodig til at enten programmet eller filmen starter.

Eller er ferdig, så man kan se opptaket.

Minuset med opptak er at man må spole seg forbi all reklamen.

Det trenger man jo ikke tenke på ved bruk av f.eks. HBO og Netflix.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Uansett hvordan de pakker dette inn, så blir dette ren løgn. Kundene ønsker ikke å bli fratatt muligheten til å velge. Det er mange som ønsker å kunne få HBO via RiksTV, men da som en tilleggspakke. Dette er det samme som TV2 Sumo og andre produsenter driver med, å tvangsfore større pakker over på kundene sine, imot at de betaler mer. Nei takk. La meg velge innholdet i pakkene mine selv.

 

Fordelen med å tvinge dette på kundene er jo bedre pris. HBO har nok gitt en langt bedre pris til RiksTV når det inkluderes for alle med rikspakken enn om det skulle være en valgfri tilleggspakke. Dette er en fordel for de som skulle ha HBO uansett, men en ulempe til de som ikke ønsker det. 

 

Men du er klar over at det ikke bare er HBO som blir tvunget på deg i rikspakken ikke sant? Det er også mer enn 50 kanaler du ikke kan velge bort. Blir vel litt dobbeltmoralsk å klage på at HBO blir tvunget inn i en pakke med over 50 kanaler som allerede er påtvunget.

 

Jeg er gladelig villig til å betale 20 kroner ekstra på å kunne velge HBO som individuell portal, kontra å ha den inkludert i pakken, og være nødt til å betale 50-100 kr mer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke overaskende at folk velger å laste ned Game of Thrones via torrents eller se det direkte på alle disse gratis sidene. Kvaliteten er det samme, opplevelsen er det samme og du slipper å betale. Å betale er egentligen ikke problemet heller. De fleste av oss hadde sikkert betalt hvis vi hadde muligheten til å ha "alt i et", i et streaming service eller noe, men hvem gidder å betale for TV i 2017?

 

Nei, kvaliteten på det en laster ned er mye bedre enn det en får som betalende kunde og opplevelsen er dermed også mye bedre

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tja, denne kan kjøpes på GET også, men det ble dyrere å legge dette inn i programpakken derfra enn å abonnere på HBO direkte.. .

 

Tja. Det er vel ikke helt riktig?

 

Alternativene er som følger:

- Velg inn HBO Nordic i tv-tilbudet ditt mot 40 poeng om du har Start eller Familie

- Bestill Mobil og få HBO Nordic inkludert (forutsetter at du har tv og bredbånd fra Get)

- Oppgrader bredbåndet til XL og få HBO Nordic inkludert ( gitt at du har Start )

- Kjøp HBO Nordic til kroner 89,-

 

Eller abonnere på HBO direkte for 89,- mnd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ønsker alt på ett sted ja, men ikke hos en tradisjonell TV kanal leverandør. Ellers takk men lisenspenger betaler jeg aldri igjen for TV kanaler

 

Er jo ikke RiksTV du betaler lisens til.. Du betaler lisens til NRK for at du har MULIGHETEN til å kunne motta NRK's TV og Radio programmer "gratis" via en TV eller radio.. Og den lisensen må du snart betale uansett da den mest trolig blir bakt inn i skatten til absolutt alle skattebetalere etterhvert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ikke overaskende at folk velger å laste ned Game of Thrones via torrents eller se det direkte på alle disse gratis sidene. Kvaliteten er det samme, opplevelsen er det samme og du slipper å betale. Å betale er egentligen ikke problemet heller. De fleste av oss hadde sikkert betalt hvis vi hadde muligheten til å ha "alt i et", i et streaming service eller noe, men hvem gidder å betale for TV i 2017?

 

Hallo? Du kan enkelt abonnere på HBO og se alle deres serier hvor som helst/når som helst. Tilgjengelighetsargumentet, som pirater har forsøkt å bruke i alle tider for å unnskylde tyveriene sine, holder ikke vann i 2017.

 

Flere hundre mennesker og investeringer for flere titalls millioner kroner står bak hver episode Game of Thrones. Å laste ned dette arbeidet gratis er som å pisse på denne innsatsen.

Korrekt! "Pirat movie" er helt 2010. 99kr månden og vi bor i verdens rikeste land, skammelig. Og går du på NAV, ja da betaler vel skattebetalerne:-/

 

Nei piratnedlasting = støtte til hackere, virus osv. Nei kjøp deg et abonnement og kos deg. Tipper når folk har datautstyr/mobil med surfepakke, ja da tipper jeg folk har råd til både 2 og 3 filmpakker ;-) . Sånn er det!

-T

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Korrekt! "Pirat movie" er helt 2010. 99kr månden og vi bor i verdens rikeste land, skammelig. Og går du på NAV, ja da betaler vel skattebetalerne:-/

 

Nei piratnedlasting = støtte til hackere, virus osv. Nei kjøp deg et abonnement og kos deg. Tipper når folk har datautstyr/mobil med surfepakke, ja da tipper jeg folk har råd til både 2 og 3 filmpakker ;-) . Sånn er det!

-T

 

 

Det er mange som har det økonomisk vanskelig i Norge. Og da blir fort 100 kroner her og der betydningsfullt. Men jeg skjønner det kan være vanskelig å forstå for en som ikke er i en slik situasjon.

Endret av Kron
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Ikke overaskende at folk velger å laste ned Game of Thrones via torrents eller se det direkte på alle disse gratis sidene. Kvaliteten er det samme, opplevelsen er det samme og du slipper å betale. Å betale er egentligen ikke problemet heller. De fleste av oss hadde sikkert betalt hvis vi hadde muligheten til å ha "alt i et", i et streaming service eller noe, men hvem gidder å betale for TV i 2017?

 

Hallo? Du kan enkelt abonnere på HBO og se alle deres serier hvor som helst/når som helst. Tilgjengelighetsargumentet, som pirater har forsøkt å bruke i alle tider for å unnskylde tyveriene sine, holder ikke vann i 2017.

 

Flere hundre mennesker og investeringer for flere titalls millioner kroner står bak hver episode Game of Thrones. Å laste ned dette arbeidet gratis er som å pisse på denne innsatsen.

Korrekt! "Pirat movie" er helt 2010. 99kr månden og vi bor i verdens rikeste land, skammelig. Og går du på NAV, ja da betaler vel skattebetalerne:-/

 

Nei piratnedlasting = støtte til hackere, virus osv. Nei kjøp deg et abonnement og kos deg. Tipper når folk har datautstyr/mobil med surfepakke, ja da tipper jeg folk har råd til både 2 og 3 filmpakker ;-) . Sånn er det!

-T

Trommel opp! Her tjener man 3k på en ordinær jobb, så sutrer dem. Er ikke en folkerett og ha HBO..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 Korrekt! "Pirat movie" er helt 2010. 99kr månden og vi bor i verdens rikeste land, skammelig. Og går du på NAV, ja da betaler vel skattebetalerne:-/

 

Nei piratnedlasting = støtte til hackere, virus osv. Nei kjøp deg et abonnement og kos deg. Tipper når folk har datautstyr/mobil med surfepakke, ja da tipper jeg folk har råd til både 2 og 3 filmpakker ;-) . Sånn er det!

-T

 

 

Det er mange som har det økonomisk vanskelig i Norge. Og da blir fort 100 kroner her og der betydningsfullt. Men jeg skjønner det kan være vanskelig å forstå for en som ikke er i en slik situasjon.

Er ikke en folkerett og ha HBO eller!?! Da kan vi i samme slengen sette ned prisen på nye A4 allroad quattro, fordi den har ikke jeg råd til.

Eller kanskje jeg stjeler den istedenfor blir vell billigere? Nei er straffbart, nu tar jeg en liten smule i, men tyveri er TYVERI.

Så jeg må nok kjøre rundt i min gammel bi, men da har jeg råd til HBO til 99,- i månend. Sånn er livet. Kan men ikke avse 99,- ja da har du ikke Tv eller dekode. Vi snakker 1 box snus i kr...Priser blir satt etter kvaliteten på produktet og ikke for dem som er 'blakke'. Vanntett innlegg ;-)

Ha en fin fin Tv kveld, Ny game of thrones på mandag + twin peaks som btw ikke har levd opp til forventningene.

-T

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

 Korrekt! "Pirat movie" er helt 2010. 99kr månden og vi bor i verdens rikeste land, skammelig. Og går du på NAV, ja da betaler vel skattebetalerne:-/

 

Nei piratnedlasting = støtte til hackere, virus osv. Nei kjøp deg et abonnement og kos deg. Tipper når folk har datautstyr/mobil med surfepakke, ja da tipper jeg folk har råd til både 2 og 3 filmpakker ;-) . Sånn er det!

-T

 

 

Det er mange som har det økonomisk vanskelig i Norge. Og da blir fort 100 kroner her og der betydningsfullt. Men jeg skjønner det kan være vanskelig å forstå for en som ikke er i en slik situasjon.

Er ikke en folkerett og ha HBO eller!?! Da kan vi i samme slengen sette ned prisen på nye A4 allroad quattro, fordi den har ikke jeg råd til.

Eller kanskje jeg stjeler den istedenfor blir vell billigere? Nei er straffbart, nu tar jeg en liten smule i, men tyveri er TYVERI.

Så jeg må nok kjøre rundt i min gammel bi, men da har jeg råd til HBO til 99,- i månend. Sånn er livet. Kan men ikke avse 99,- ja da har du ikke Tv eller dekode. Vi snakker 1 box snus i kr...Priser blir satt etter kvaliteten på produktet og ikke for dem som er 'blakke'. Vanntett innlegg ;-)

Ha en fin fin Tv kveld, Ny game of thrones på mandag + twin peaks som btw ikke har levd opp til forventningene.

-T

Hehe du får det sagt. Nei la dem laste ned virus.

Så er di Pc fri og. Blir dyrt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 Korrekt! "Pirat movie" er helt 2010. 99kr månden og vi bor i verdens rikeste land, skammelig. Og går du på NAV, ja da betaler vel skattebetalerne:-/

 

Nei piratnedlasting = støtte til hackere, virus osv. Nei kjøp deg et abonnement og kos deg. Tipper når folk har datautstyr/mobil med surfepakke, ja da tipper jeg folk har råd til både 2 og 3 filmpakker ;-) . Sånn er det!

-T

 

 

Det er mange som har det økonomisk vanskelig i Norge. Og da blir fort 100 kroner her og der betydningsfullt. Men jeg skjønner det kan være vanskelig å forstå for en som ikke er i en slik situasjon.

Er ikke en folkerett og ha HBO eller!?! Da kan vi i samme slengen sette ned prisen på nye A4 allroad quattro, fordi den har ikke jeg råd til.

Eller kanskje jeg stjeler den istedenfor blir vell billigere? Nei er straffbart, nu tar jeg en liten smule i, men tyveri er TYVERI.

Så jeg må nok kjøre rundt i min gammel bi, men da har jeg råd til HBO til 99,- i månend. Sånn er livet. Kan men ikke avse 99,- ja da har du ikke Tv eller dekode. Vi snakker 1 box snus i kr...Priser blir satt etter kvaliteten på produktet og ikke for dem som er 'blakke'. Vanntett innlegg ;-)

Ha en fin fin Tv kveld, Ny game of thrones på mandag + twin peaks som btw ikke har levd opp til forventningene.

-T

 

 

Er vel ingen som sier det er en folkerett. Men jeg forstår dem. Jeg ville gjort det samme selv, og det ville du også ha gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...