Gå til innhold

Fallout 4 kommer snart i Game of the Year-utgave


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fallout 4 var en diger skuffelse for meg. Grafisk så det ut som Oblivion, historien starta spennende, men ble veldig fort "meh"...Og den balansen mellom å enten løpe rundt super sårbar eller bevege seg som en bøtte med dritt i den tanks armoren gjorde at å spille uten føles som en straff og spille med føltes også ut som en straff

Basebygging var et artig konsept, sett bort ifra at man skulle kunne "satt den vekk" hvis man ikke følte for å bruker 5 timer på hver base

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hatt mye moro i Fallout 4, men ønsket om å stappe Shaun i kjøttkverna øker for hver nye save jeg starter. Aldri vært borti mindre fengende historie noen gang.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Spillet var en katastrofe, spesielt på PS4 med 15 fps i snitt. Gleder meg likevel til å skaffe det på PC, med haugevis av mods som fikser alt rotet fra Bethesda. Rart opplegg, egentlig. Venter til GOTY koster 35 kr vel og merke, og det er fremdeles for dyrt...

 

Jeg tenker som så om F4 at spillet er ok, hvis man klarer å se bort i fra de tekniske problemene, og de er der konstant.

 

F.eks, hvis jeg står i Boston airport, og ser vestover mot downtown Boston, så klarer ikke motoren å holde følge, og bildet blir svart. Jeg må snu meg bort for å få tilbake bildet.

 

Motoren er ekstremt svak, the Witcher 3, som ble lansert samme år, både kjører mange ganger bedre, samtidig som det ser langt bedre ut.

 

Det ironiske her er at jo spillerbasen går god for dette, de forhåndsbestiller og betaler full pris for produkter de mer eller mindre vet flyter som sement.

 

Selv kjøpte jeg spillet for cirka 2 måneder siden, ga 150 kr, stort mer er det ikke verdt.

Lenke til kommentar

Fallout 4 var en diger skuffelse for meg. Grafisk så det ut som Oblivion, historien starta spennende, men ble veldig fort "meh"...Og den balansen mellom å enten løpe rundt super sårbar eller bevege seg som en bøtte med dritt i den tanks armoren gjorde at å spille uten føles som en straff og spille med føltes også ut som en straff

Basebygging var et artig konsept, sett bort ifra at man skulle kunne "satt den vekk" hvis man ikke følte for å bruker 5 timer på hver base

Du har helt rett.

Ser ikke noe forskjell jeg heller.

 

2877893-fallout4_trailer_wasteland_14333430464-the-elder-scrolls-iv-oblivion-xbo

Endret av ...---...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...