Gå til innhold

Nå stiger PlayStation Plus-prisen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal man betale mer pr måned om man kjøper et kvartal kontra månedsvis?

 

Alle transaksjoner koster penger hvis man driver et firma, det er derfor ønskelig fra leverandørsiden å få en stor forehåndsbetaling i steden for 12 små. Som leverandør er man da også sikkert at kunden er der i 12 mnd og er "bundet" opp siden det er forhåndsbetalt for alle månedene.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor skal man betale mer pr måned om man kjøper et kvartal kontra månedsvis?

 

Alle transaksjoner koster penger hvis man driver et firma, det er derfor ønskelig fra leverandørsiden å få en stor forehåndsbetaling i steden for 12 små. Som leverandør er man da også sikkert at kunden er der i 12 mnd og er "bundet" opp siden det er forhåndsbetalt for alle månedene.

Du svarte ikke på spørsmålet hans.

 

Et kvartal = 205kr

3 måneder = 65x3 = 195kr

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne økningen på 7 kroner og 50 øre i måneden gjør at jeg rett og slett må si opp PS+. Det her rett og slett S P R E N G E R mitt budsjett!

 

lulz

Ingen som påstår det? Eller i nærheten? Det kunne kostet 400 i mnd og folk kunne sikkert tatt seg råd. Spørsmålet er jo om det er verdt det og om deg er riktig å betale det i forhold til hva man får.

Lenke til kommentar

Pff, kommer aldri å skaffe meg det. Jeg abbonnerer heldigvis ikke på Steam, så hvorfor skal Sony ha penger for online.

Tror du kan være rimelig sikker på at Valve sitter igjen med noen kroner for hver solgte tittel de også. Kanskje ikke et abonnement, men du betaler for tjenesten om du handler det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...