Gå til innhold

INTERVJU: - Man vet liksom at man kommer til å vinne når man eier halve verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er noe flere strategispill sliter med, så det er bra noen prøver å ta tak i det. Håper det funker og blir noe andre låner fra når de skal utvikle nytt.

Har ikke spilt Total War siden det første, kanskje fordi jeg tiltrekkes av andre strategispill, men dette ser jo dødsfett ut, så kanskje jeg prøver det.

Også: "magisk vindportal" for å forklare hva en vortex er i denne typen setting må inn i ordboka! Helt genialt!

Lenke til kommentar

Det Lizardmen rir på er Cold Ones forresten. De er mounts for både Lizardmen og Dark Elves.

Mer spent på dette enn det første med tanke på at alvene får ett mye større fokus. Dark Elves er min favoritt hær i Warhammer Fantasy battles.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Blir fett med megakampanjen, bare synd det koster ca 1500 kroner å spille den med alt innholdet.

 

Om man ender opp med å ha betalt 1500 kroner for alt dette... da er man likegyldig til prisen.

 

Regner med at folk flest kjøper litt på salg. Kjøpte forøvrig tw warhammer 2 pre-order for 300 kr.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Blir fett med megakampanjen, bare synd det koster ca 1500 kroner å spille den med alt innholdet.

Om man ender opp med å ha betalt 1500 kroner for alt dette... da er man likegyldig til prisen.

 

Regner med at folk flest kjøper litt på salg. Kjøpte forøvrig tw warhammer 2 pre-order for 300 kr.

 

HVOR?! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...