Gå til innhold

Samsung bekrefter Galaxy Note 8-lansering i august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint det, men helt unødvendig. Note 4 fungerer sinnsykt bra etter 1.5 år. Bruker den mer enn PC. Og stylus har den også (måtte sjekke).

Tror neppe du med 2 innlegg her er representativ for hva folk har bruk for eller ønsker over hva en mobiltelefon kan tilby og prestere...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fint det, men helt unødvendig. Note 4 fungerer sinnsykt bra etter 1.5 år. Bruker den mer enn PC. Og stylus har den også (måtte sjekke).

 

Tror neppe du med 2 innlegg her er representativ for hva folk har bruk for eller ønsker over hva en mobiltelefon kan tilby og prestere...

Så det at man er representativ er proposjonal med antall innlegg...... tja, det sier vel litt om deg det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Fint det, men helt unødvendig. Note 4 fungerer sinnsykt bra etter 1.5 år. Bruker den mer enn PC. Og stylus har den også (måtte sjekke).

 

Tror neppe du med 2 innlegg her er representativ for hva folk har bruk for eller ønsker over hva en mobiltelefon kan tilby og prestere...
Så det at man er representativ er proposjonal med antall innlegg...... tja, det sier vel litt om deg det.

Jeg har Note 3 og den fungerer helt supert etter fire år. Men så har jeg sikkert bare ett innlegg her også da, så da har det vel ikke så mye å si...

Lenke til kommentar

Fint det, men helt unødvendig. Note 4 fungerer sinnsykt bra etter 1.5 år. Bruker den mer enn PC. Og stylus har den også (måtte sjekke).

 

Flott om din Note4 fortsatt leverer, men min begynner å slite med apper som er ressurskrevende. Og når dokumenter begynner å bli store.

 

Etter OS reinstall og nytt batteri kan jeg muligens puste liv i denne til slutten av August. Og nei, telefonen har blir behandlet helt fint. Kona har vært gjennom 2 telefoner etter vi kjøpte en svart Note4 til meg og en hvit til henne. Men denne har fått god behandling hele veien.

 

Planen var Note7, vi vet jo hvordan det gikk. Og jeg bare må ha Stylus til det jeg bruker telefonen til.

Phablet med penn og telefon integrert er vel mer riktig..

 

Kos deg med Note4, god telefon!

Lenke til kommentar

 

Fint det, men helt unødvendig. Note 4 fungerer sinnsykt bra etter 1.5 år. Bruker den mer enn PC. Og stylus har den også (måtte sjekke).

Tror neppe du med 2 innlegg her er representativ for hva folk har bruk for eller ønsker over hva en mobiltelefon kan tilby og prestere...

Må si meg enig i det, min Note4 fungerer ikke skikkelig lengre. Er det da sånn at jeg likevel ikke kan si at Note4 ikke duger lengre, fordi det muligens er noe feil med den etter... sånn ca 2 års bruk?

 

Selvfølgelig, on den ikke tåler tidens tann, med hyppig bruk av apper som redigerer data, samler og lagrer data. Da er det rett og slett nådd enden for min Note4 hvertfall. Tester om at, muligens en Note4 hånler opp.med en S8 er totalt uten interesse for meg. Tingen er, jeg må ha en ny telefon. Ned stylus. Nyere enn Note4. Ikke noe annet merke lager S-Penn som Samsung. Tenkte, offshore at de nye kinesiske telefonene ville ha penn, som fungerte, har ikke sett alle. Men neida, kun Samsung. Og ned X antall Note7 YouTube videoer fra flyseter etc. Om brennende batteripakker så ble jo Note7 en no-go. Så er det ikke mye mer å velge i gitt. Det blir Note8 på meg i løpet av året.

 

Thats ut...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...