Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det ikke bare bare å se kvaliteten på utskriftene fra verken laserskriveren eller denne lommeskriveren basert på et vedlagt bilde.. Men så langt jeg kan tyde er laserskriveren helt forferdelig til å skrive ut bilder. Uten at jeg nødvendigvis mener at denne sprocket greia er noe bedre. Hva med en sammenligning mot en faktisk fotoskriver? Som et minimum en billig modell som man kan forvente å finne hjemme hos folk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er det ikke bare bare å se kvaliteten på utskriftene fra verken laserskriveren eller denne lommeskriveren basert på et vedlagt bilde.. Men så langt jeg kan tyde er laserskriveren helt forferdelig til å skrive ut bilder. Uten at jeg nødvendigvis mener at denne sprocket greia er noe bedre. Hva med en sammenligning mot en faktisk fotoskriver? Som et minimum en billig modell som man kan forvente å finne hjemme hos folk.

 

Hei! Hovedpoenget med å sammenligne bildene er å vise at bildekvaliteten du får fra Sprocket er omtrent som jevn kvalitet fra en standard skriver på standard instillinger: altså relativt dårlig. Men til hverdagsbruk burde det fungere fint, og vil man ha strålende bildekvalitet er det uansett helt uaktuelt å se mot produkter som dette.

 

- Torstein

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...