Gå til innhold

Har du sett fram til å spille som katteprinsen Evan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bra de vil fullføre spillet på en skikkelig måte (det er ikke akkurat selvsagt i 2017), men det er alltid skuffende å se en utgivelsesdato bli utsatt. 

 

Jeg liker bedre at en utgivelsesdato først blir offentliggjort når spillet er nærmere ferdig, når utvikleren har mer peiling på hvordan de ligger an, enn at det mer eller mindre garantert blir utsatt.

Det har blitt sånn at når jeg ser et spill som gir en spesifikk utgivelsesdato som er mer enn ett år fra dags dato, tar jeg det med en stor klype salt. Det er så godt som alltid større eller mindre uventede utfordringer i spillutvikling som man ikke kan ta høyde for i begynnelsen av utviklingsprosessen. 

 

Jeg likte spesielt godt måten Fallout 4 ble annonsert på, når spillet mer eller mindre var ferdig da Bethesda kom med den første traileren. 

Lenke til kommentar

"Det samme gjaldt også for det originale Ni No Kuni. Som sin oppfølger var dette et japansk rollespill hvor man kunne slåss med, temme og trene opp monstre i sanntidskamper"

 

Dette gir inntrykk av at man kan trene familiars i Ni No Kuni 2 også, men så vidt jeg har forstått er ikke det tilfellet. Kan være en idé å rette på det. Pirkefeil, men som vi vet; djevelen finnes i detaljene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...