Gå til innhold

Nå er det nytt håp for de brillefrie 3D-TV-ene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rimelig sikker (uten å søke) at det heter "flogging (piske?) a dead horse.

 

Kun for å pirke..

 

Kikket for ikke drite meg helt ut. Kicking etc er navn på et skuespill, navn kommer sikkert fra utrykket som er (flere?) hundre år..

 

Fakta er vel fortsatt litt populært i Norge selv om det tydligvis ikke er så populært er du president! ?

Lenke til kommentar

3D døde (igjen) fordi kvaliteten ikke er god nok, folk kan akseptere briller om oppsiden er stor nok, det var den ikke.

 

AtW

 

Kvaliteten var ikke god nok fordi det var masse dårlig materiale som ble lansert av selskaper som skulle henge seg på 3D-bølgen. Det var vel ikke mange som klaget på 3D-kvaliteten i Avatar, på kino eller på en god TV eller projektor. Derimot var flertallet av lanseringer mer i nivå med den siste Harry Potter-filmen som hadde fått litt 3D lagt på som etterbehandling -- fullstendig ubrukelig og ødeleggende for oppplevelsen. Jeg mener at disse releasene ødela for 3D. Hvem gidder å se 3D-versjonen av an film hvis det er 80% sjanse for at det er bare forstyrrende?

 

Jeg setter pris på muligheten for 3D, men googler alltid 3D-kvaliteten i forkant før jeg velger 2D eller 3D-varianten. Å se en godt laget 3D-film på et godt apparat, som min Panasonic VT50 plasma, er bare fornøyelig. Ikke bare show-off, ikke slitsomt, bare en ekstra dimensjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...