Gå til innhold

TEST: Samsung The Frame UE55LS003


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har kjøpt denne, men enda ikke montert den da jeg er så usikker på hvor høyt jeg skal ha den. det er høyt under taket i leiligheten, og jeg har lyst til å benytte plassen under der tven skal henge til planter og diverse. finnes det noen gode guider på dette? har en helt normal sofa.

Lenke til kommentar

jeg har kjøpt denne, men enda ikke montert den da jeg er så usikker på hvor høyt jeg skal ha den. det er høyt under taket i leiligheten, og jeg har lyst til å benytte plassen under der tven skal henge til planter og diverse. finnes det noen gode guider på dette? har en helt normal sofa.

 

1/3 ned fra toppen av skjermen ca i øye-høyde.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

jeg har kjøpt denne, men enda ikke montert den da jeg er så usikker på hvor høyt jeg skal ha den. det er høyt under taket i leiligheten, og jeg har lyst til å benytte plassen under der tven skal henge til planter og diverse. finnes det noen gode guider på dette? har en helt normal sofa.

 

1/3 ned fra toppen av skjermen ca i øye-høyde.

 

AtW

 

 

sittende eller stående øye-høyde? denne er vel ment å henge mer som et bilde enn en tv

Lenke til kommentar

 

 

jeg har kjøpt denne, men enda ikke montert den da jeg er så usikker på hvor høyt jeg skal ha den. det er høyt under taket i leiligheten, og jeg har lyst til å benytte plassen under der tven skal henge til planter og diverse. finnes det noen gode guider på dette? har en helt normal sofa.

 

1/3 ned fra toppen av skjermen ca i øye-høyde.

 

AtW

 

 

sittende eller stående øye-høyde? denne er vel ment å henge mer som et bilde enn en tv

 

 

Det du gjør når du ser på TV, står du, stående, sitter du, sittende.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg har kjøpt denne, men enda ikke montert den da jeg er så usikker på hvor høyt jeg skal ha den. det er høyt under taket i leiligheten, og jeg har lyst til å benytte plassen under der tven skal henge til planter og diverse. finnes det noen gode guider på dette? har en helt normal sofa.

 

Anbefaler deg at du monterer et feste som lar skjermen bli løftet opp når du ikke skal ha den til vanlig bruk og mer som kunstramme, ulempen med dette er at med mindre du får noe som er skreddersydd eller finner en fin løsning selv så kan det gjøre at skjermen blir hengende mer utfra veggen og dermed mindre "rammeaktig" når du ønsker den til bruk for å vise fram bilder.

 

Noen ting derimot som ikke kommer klart fram i denne testen er :

 

1 : Hva er forventet levetid i timer på denne skjermen? Det står i alle fall ingenting om det på Samsung sine sider, men dette er greit å vite med tanke på at den kan bli stående på ganske mange timer av gangen.

 

2 :  Som jeg forstår det bruker skjermen altså omtrent 33 til 45 Watt når den er i bildemodus, her hadde det vært litt kjekt med å få en liten oversikt over forbruket til andre typer enheter også som brukes til bildefremvisning / rammemodus.

Lenke til kommentar

Grei TV, men latterlig pris på selve rammene..

Koster garantert ikke mange kronene i produksjon, men selges for 2-3k. huff :)

 

Håper man kan bruke egne "kunst bilder", ikke bare bilder som kommer fra den kunstbutikken hvor man må kjøpe eller leie bildene..(!?)

 

Jeg betaler medlemskap. Hvorfor må jeg se reklame for å starte videoen?

Sikkert fordi de har embeded filmen fra VGTV. Si opp Ekstra abbet i protest! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...