Gå til innhold

Hello-kunde? Snart blir du overført til Ice


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Nei da må jeg bytte med en gang. Ice sitt nett er ekstremt dårlig i forhold til telenor og telia sitt. Samtidig vet jeg at de har hatt restriksjoner på delt nett fra mobilen. ;(

FYI: ICE-kunder har også tilgang til Telias nett.

Lenke til kommentar

Nei da må jeg bytte med en gang. Ice sitt nett er ekstremt dårlig i forhold til telenor og telia sitt. Samtidig vet jeg at de har hatt restriksjoner på delt nett fra mobilen. ;(

 

 

Ice bruker da Telia sitt nett i stor grad, så tror ikke dekningen vil bli et stort problem.. med mindre det er et sted du kun har Telenor-dekning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Hello burde kanskje opplyse sine kunder om dette snart også.

Salget skal sluttføres i løpet av dagen. Vi må nok vente så lenge før noe blir offisielt. Kanskje noen lurer oss? Kanskje det er Chilimobil som blir solgt? I følge ryktene har de også behov for en opprydding...

Lenke til kommentar

Kanskje det er Chilimobil som blir solgt? I følge ryktene har de også behov for en opprydding...

 

Chili har ingenting på markedet å gjere. Har venta 5 veker på nytt simkort, med masing på kundeservice. Resultatet er en ny faktura på 450kr fra hello... 200 unødvendige kroner fordi chili er så elendig oppbygd. Får håpe telio eller komplett er hakket mer seriøse.

Lenke til kommentar

Telio/Netcom er som håret mitt - stedvis uten dekning. Så da blir det nytt bytte på meg også. Ikke bare funker ikke Telio på hytta, det funker faktisk ikke i trehuset mitt midt i byen! Trolig fordi nabohuset er en betongkloss, og mastene til Netcom og Telenor står forskjellige steder.

 

Edit: Bare for å si det, så byttet jeg fra nettopp Ice til Hello for en måned siden fordi dekningen til Ice var så ynkelig. Så da er det kanskje Komplett som er neste (midlertidige) stoppested? Jeg bruker så lite data fordi jeg jobber som frilanser og er 90 % av tiden i huset eller på hytta, der jeg har egen bredbåndsdekning.

Endret av Mastiff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...