Gå til innhold

Galaxy S8-eiere vil bruke Bixby-knappen til andre ting – det vil ikke Samsung ha noe av


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her er en av grunnene til hvorfor jeg ikke har hatt en samsung telefon siden galaxy s2. Nå har jeg forlatt sony som også inbiller seg at de kan bestemme hva og hvordan jeg skal bruke min telefon. Ren android er en mye bedre opplevelse!

 

Da har du igrunn ikke fulgt med i timen.. Først da S6 kom Samsung laget noe bra og deres skin ble bedre. Sony har jeg aldri valgt fordi de skinner jo mer enn de fleste.. Og dette er ikke en issue heller da der ALLTID vil være omveier for Bixby knappen som eksisterer kun nå på siste modell. Siste løsning nå er vel at bixby aktiveres for så å lukkes og åpner en annen app istedenfor. Eller knappen deaktiveres helt.

Lenke til kommentar

 

Det her er en av grunnene til hvorfor jeg ikke har hatt en samsung telefon siden galaxy s2. Nå har jeg forlatt sony som også inbiller seg at de kan bestemme hva og hvordan jeg skal bruke min telefon. Ren android er en mye bedre opplevelse!

 

Da har du igrunn ikke fulgt med i timen.. Først da S6 kom Samsung laget noe bra og deres skin ble bedre. Sony har jeg aldri valgt fordi de skinner jo mer enn de fleste.. Og dette er ikke en issue heller da der ALLTID vil være omveier for Bixby knappen som eksisterer kun nå på siste modell. Siste løsning nå er vel at bixby aktiveres for så å lukkes og åpner en annen app istedenfor. Eller knappen deaktiveres helt.

Mitt poeng er at telefonprodusentene insisterer på å legge føringer som jeg ikke liker. Samsung, Sony og HTC er tre produsenter jeg ikke lenger ønsker å kjøpe av, da de ikke lar meg f.eks slette bloatware fullstendig uten å måtte roote telefonen med dertil konsekvenser, føringer for hva jeg får lov til å gjøre med telefonen min, som jeg har kjøpt. Boxby knappen er bare en liten detalj i vinden i havet av eksempler.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Det er litt som om Samsung prøver å si: Nei, det er IKKE DIN mobil :D

 

Det var nyttig kunnskap for meg å vite. Dette var nok for meg å addere til listen, et merke jeg skal holde meg langt unna. Denne slags autoritært, propritær f...skap aksepterer så avgjort ikke meg. Det hjelper ikke at Apple er hakket mer klin kokos gærne. Det er fremdeles Androidtelefoner hvis produsent ikke kødder med kundene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...