Gå til innhold

Dette er trolig Galaxy Note 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I det daglige? Nei... Men bruker jeg pennen her og der? Ja, absolutt. Jeg vil mye heller ha en mobil med penn, enn en uten. Har derfor tviholdt på Note 3 (oppgraderte aldri til note 4 pga at hoppet var for lite). Hadde store forhåpninger til 5, men det ble det jo aldri noe av. Deretter forhåndsbestilte jeg 7... Og det ble jo enda en fiasko... Så nå sitter jeg her med en 4 år gammel mobil, og klør etter en erstatning. Dessverre er det ingen mobiler som er i samme klasse som note serien... Selv hadde jeg håpet på en Windows phone med stylus, men det ser ikke ut som Microsoft har det travelt med å slippe noe slikt. Jeg har snakket om en Microsoft surface mobil i lang lang tid, nå er det vel endelig snakk om at det skal komme en. Håper de er fornuftig og inkluderer penn.

Lenke til kommentar

Trodde det var mer gimmick? Er det noen som faktisk bruker pennen i det daglige?

 

Har hatt Note 1, 2 og 3 og brukte pennen veldig mye til å ta kjappe notater på jobb og privat. I tillegg er den fin til å markere tekst med i dokumenter eller nettsider, og ikke minst tegne i Snapchat.

 

Da Note 7 begynte å ta fyr i hytt og pine droppet jeg Samsung til fordel for Huawei Mate 8, men vender nok tilbake når Note 8 kommer. Etter at den har vært på markedet i noen måneder, vel å merke.

Lenke til kommentar

Nok en telefon fra Samsung som får EN hovedoppdatering da ca. 7-10 måneder etter at de fleste andre får den, og så er det slutt. Apple er litt flinkere der, kona sin iphone er 5 år gammel og kjører fortsatt på siste OS.

 

Hva skal du med siste android opptatering? Samsung leverer det meste 1 år før det blir standard i android. Mem npr det er sagt er alle leverandørene like trege med oppdateringer, så du har ikke peil.

Hva eple angår har ikke jeg peil. Men de kommer vel med det meste 5 år etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...