Gå til innhold

Bare 10 prosent har oppgradert til den nyeste Android-versjonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke dette mest med at leverandørene ikke gjør Nougat tilgjengelig for telefonen, spesielt for de eldre? 

 

Har selv en LG G3 som det vel ikke finnes update for og det har vel med at de heller ønsker at jeg kjøper en nyere, selv om denne er 1år gammel for min del og skal nok leve minst ett år til. En update hadde vært svært interessant for evt batteri-drainere. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Skulle gjerne rullet tilbake til android 6 på min Samsung Galaxy S6

 

7.0 fungerer dårligere med bluetooth i bilen enn før :/

 

Jeg har også problemer med bluetooth , den bryter med ujevne mellomrom (ca hvert 3-5 minutt) har huawei mate 8 med Android 7.0 og en vw golf 7. Jeg har hørt at problemet skal være løst i Android 7.1.x så jeg venter og venter, huawei er vist ikke de raskeste på og oppgradere telefonene...
Lenke til kommentar

 

Skulle gjerne rullet tilbake til android 6 på min Samsung Galaxy S6

 

7.0 fungerer dårligere med bluetooth i bilen enn før :/

 

Jeg skulle gjerne også gått tilbake til 6.0 på min Galaxy S7. De har totalt ødelagt tastaturet for de som bruker flere språk fordi autocomplete valgene er blitt helt på trynet.

Det kan du sikkert fikse med og avinstallere Samsung tastatur, og finne en eldre versjon på for eks apkmirror. Skal vel ikke være forbundet med Android N

Lenke til kommentar

 

 

Skulle gjerne rullet tilbake til android 6 på min Samsung Galaxy S6

 

7.0 fungerer dårligere med bluetooth i bilen enn før :/

Jeg skulle gjerne også gått tilbake til 6.0 på min Galaxy S7. De har totalt ødelagt tastaturet for de som bruker flere språk fordi autocomplete valgene er blitt helt på trynet.

Det kan du sikkert fikse med og avinstallere Samsung tastatur, og finne en eldre versjon på for eks apkmirror. Skal vel ikke være forbundet med Android N

 

Må man ikke ha en rootet telefon for å gjøre dette?

 

Lenke til kommentar

Skulle gjerne rullet tilbake til android 6 på min Samsung Galaxy S6

7.0 fungerer dårligere med bluetooth i bilen enn før :/

Det er kommet ny oppdatering til Samsung Connect i dag. Se om den fikser tilkoblingsproblemet ditt!

Jeg har samme telefon og samme problem så jeg håper oppdateringen hjelper.

Endret av rillto
Lenke til kommentar

 

Skulle gjerne rullet tilbake til android 6 på min Samsung Galaxy S6

 

7.0 fungerer dårligere med bluetooth i bilen enn før :/

Jeg skulle gjerne også gått tilbake til 6.0 på min Galaxy S7. De har totalt ødelagt tastaturet for de som bruker flere språk fordi autocomplete valgene er blitt helt på trynet.

 

Kjøp Blackberry Priv eller Blackberry KeyOne i staden.

 

Endret av sevs
Lenke til kommentar

 

 

 

Skulle gjerne rullet tilbake til android 6 på min Samsung Galaxy S6

 

7.0 fungerer dårligere med bluetooth i bilen enn før :/

Jeg skulle gjerne også gått tilbake til 6.0 på min Galaxy S7. De har totalt ødelagt tastaturet for de som bruker flere språk fordi autocomplete valgene er blitt helt på trynet.
Det kan du sikkert fikse med og avinstallere Samsung tastatur, og finne en eldre versjon på for eks apkmirror. Skal vel ikke være forbundet med Android N

 

Må man ikke ha en rootet telefon for å gjøre dette?

 

Ikke som meg bekjent. Kan for eks bruke SwiftKey evt? Skal ikke behøve root for og installere en eldre versjon av en App da..

Lenke til kommentar

Det er trist at mange produsenter av mobiler og nettbrett ikke gir oppdateringer. Ofte blir brett og mobil i billigere segment ignorert med å ikke få oppgraderinger. Selv om hardwaren er i full stand til å møte kravene til nye Android utgaver.

Å legge inn annen rom er en prosess med viss risiko. En versting på å ignorere kundene med å ikke gi noen oppdateringer og selge allerede utdaterte brett, er Kurio. Brettene har greie spesifikasjoner, rettet mot barn. Desverre finnes ikke mulighet for noen flashing av annen rom heller.

Lenke til kommentar

Snakk om misvisende tittel på denne artikkelen. De aller fleste forbrukere installerer alle oppdateringer som produsenter og nettoperatører ruller ut. Oppdateringsfrekvensen, spesielt mht feilrettinger, er katastrofalt dårlig, men det er ikke forbrukernes skyld.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...