Gå til innhold

Brettet alle snakker om kommer til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Utover dette vil prisen per time ligger rundt det samme som om du leier en vannscooter.

 

Ikke at det er aktuelt for meg å leie dette brettet, men ble nå nysgjerrig uansett; pluss det er dårlig skikk å skrive en slik sammenligning når det som sammenlignes med ikke er allment kjent. Kunne ha skrevet at det koster x kroner per time, omtrent det samme som om du leier vannscooter. Så hvor mye koster det å leie en vannscooter i en time?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Det er helt koko pris - som en annen poengterer. Det er greit importøren skal tjene penger, men å ta seg så godt betalt er jo bare latterlig... Det er som med Hoverboardene som selges i Norge - det 2 produsenter i Kina av dem, mens det finnes minst 20 merker og tilsvarende pristilbud på dem. Fellesnevneren er, at de som selges i Norge 3-4 ganger så dyre og jeg tror det er fordi folk er dumme nok til å betale prisen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt interessant det korte klippet der han faktisk sitter på brettet. Vil det si at man kan modde hele skiten og erstatte det med en stol i stedet for at man må stå på brettet, eller er det ekstremt viktig å finne riktig balansepunkt og derfor må man ha et avlangt brett?

Lenke til kommentar

At ting blir 3-4 ganger dyrere her i landet er jo ikke akkurat noen overraskelse..det skal svi skikkelig for å kunne ha det moro, mye fordi Statens korrupte folkevalgte mener det er helt greit å ta skikkelig i med avgifter på -absolutt alt-.

Du og likesinnede er grunnen til at internett er et sted fullt av fjas. Noen ganger kan det være greit å sette seg ned og tenke igjennom hva man skriver før man trykker på publiseringsknsppen. Brettet koster $12 000,-. Altså langt ifra 3-4 ganger så lite som i Norge ...
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Legg til Mva. og $12000 blir ganske nøyaktig 125000 kr og dette er uten frakt. Det blir jo en god del mer enn 125000 kr om man skal egenimportere dette, så importøren bør jo få de for en god del mindre en $12000 ved innkjøp ellers så kommer de til å gå rimerlig fort konkurs.

Håper de har tenkt på ladetiden ved utleie, når en kunde leier brettet en time, så er jo brettet opptatt i minimum 3.5 timer når man tar med ladetiden. Da blir jo timeprisen per kunde per brett mye lavere, og også antall kunder per brett blir kraftig redusert.

Lenke til kommentar

Når det står i promoen for brettet at prisen er 4600$ ser jeg for meg at det kan bli vanskelig å selge dette i Norge for 125.000 kroner?

 

Lett å gjemme seg bak at alt er statens skyld. På samme måte som elektrikere og andre skylder på TEK10/17 når en ledning MÅ koste 6000kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...