Gå til innhold

– Vi er fornøyde så lenge de spiller et Call of Duty-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte infinite sist uke for 99 kr på Elkjøp. Jeg spiller i hovedsak for singel player og har ikke rørt cod serien siden Black ops 1. Er også veldig glad i scifi så tenkte dette var noe for meg. Etter noen timer i singel player angrer jeg ikke. Får litt battelastar galactica følelse :D

Lenke til kommentar

Jeg føler Infinite Warfare fikk ufortjent mye hat, det var på mange måter som folk hadde bestemt seg før spillet kom ut at det var dårlig.

Det eneste jeg ikke er så fornøyd med i IW, er at grinden om Black Sky camo er MYYYE vanskeligere enn i Black Ops 3; nå skal man altså ha 160 headshots med hver av sniperne også.. Det kunne de spart seg. Grafikken, bevegelsene og flyten er helt på topp føler jeg, ihvertfall hvis man sammenligner med eldre spill.

Lenke til kommentar

Jeg føler Infinite Warfare fikk ufortjent mye hat, det var på mange måter som folk hadde bestemt seg før spillet kom ut at det var dårlig.

Det eneste jeg ikke er så fornøyd med i IW, er at grinden om Black Sky camo er MYYYE vanskeligere enn i Black Ops 3; nå skal man altså ha 160 headshots med hver av sniperne også.. Det kunne de spart seg. Grafikken, bevegelsene og flyten er helt på topp føler jeg, ihvertfall hvis man sammenligner med eldre spill.

 

Får jo mye hat bare fordi det er kult å hate det. virker som det er mye Circlejerking i spillmiljøer.

Lenke til kommentar

Ja selvfølgelig. Har selvsagt ingenting med spillets utforming å gjøre. Folk sier at de ikke liker spillet bare for moro skyld og "fordi det er kult".

Er en god grunn til at Activision forsøker å begynne på nytt igjen nå. De innser at de har nådd endestasjonen i den settingen de befinner seg i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...