Gå til innhold

SNIKTITT: Middle-earth: Shadow of War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kommer virkelig ikke over hvor lat selve tittelen på dette spillet er.

Spillet burde heter Ubisoft the game: middel earth 2.

Watch dogs 2 burde hete: Ubisoft the game:hacking edition osv.

 

 

 

Huh? Dette er ikke Ubisoft. Vil uansett si det første spillet ligger nærmere Arkham-formelen. Virker forøvrig som dette er noe ganske nytt. Vet bare ikke om det er noe nytt jeg faktisk vil ha. Fokuset på nemesis-systemet virker nesten for sterkt.

Lenke til kommentar

 

 

Kommer virkelig ikke over hvor lat selve tittelen på dette spillet er.

Spillet burde heter Ubisoft the game: middel earth 2.

Watch dogs 2 burde hete: Ubisoft the game:hacking edition osv.

 

 

 

Huh? Dette er ikke Ubisoft. Vil uansett si det første spillet ligger nærmere Arkham-formelen. Virker forøvrig som dette er noe ganske nytt. Vet bare ikke om det er noe nytt jeg faktisk vil ha. Fokuset på nemesis-systemet virker nesten for sterkt.

 

 

Sorry, brain fart, jeg husker bare de tårna og alle de collectables også tenker jeg automatisk UBI

Lenke til kommentar

E3-traileren var helt cringe med tanke på LOTR lore.

Historien er som en dårlig fan-fiction ja. Hvis man går inn i disse spille med forventninger at det skal følge boka, eller i det minste filmene så blir man skuffet. Men som en ren Orc drepe simulator, så har det overraskende mye dybde og er utrolig gøy.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

 

E3-traileren var helt cringe med tanke på LOTR lore.

Ja... Skjønner ikke helt hvordan de får lov til å herje med LOTR på den måten. Trudde det var ganske strengt..

 

 

Så lenge de har rettighetene til filmene og ikke bøkene, så er vel grensen for hva de kan gjøre mer eller mindre ikke-eksisterende. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...