Gå til innhold

Her er «nye» Galaxy Note 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Neh, de må fjerne rammene - denne er allerede utdatert. 

 

 

Smak og behag? Selv foretrekker jeg designet ovenfor.

 

 

Det er kanskje smak og behag å ha fysiske knapper men ikke den øverste rammen. Uansett er rammeløser telefoner veien det går fremover, det blir litt som de som i sin tid foretrakk fysisk talltastatur på telefonen - den preferansen er desverre fortapt :p

Endret av MrL
Lenke til kommentar

Håper at Note7 føger med en Brannslukningsapparat.

Du vil også ha en egen brannbil med fire brannmenn i direkte nærhet og en sangtbernard hund med en klunk whiskey i ei lita tønne rundt halsen som følger deg, i tilfelle traume ved brann eller eksplosjonsartet brann.

Lenke til kommentar

 

 

Neh, de må fjerne rammene - denne er allerede utdatert. 

 

 

Smak og behag? Selv foretrekker jeg designet ovenfor.

 

 

Det er kanskje smak og behag å ha fysiske knapper men ikke den øverste rammen. Uansett er rammeløser telefoner veien det går fremover, det blir litt som de som i sin tid foretrakk fysisk talltastatur på telefonen - den preferansen er desverre fortapt :p

Du trenger kanskje å satse på noe kunst eller andre ting. Når det gjelder mobiltelefoner over en viss prisklasse er det funksjoner som gjelder ramme eller ikke ramme who cares...(utenom fashion victims da som er mer på utseende enn funksjon :p )

Lenke til kommentar

Hadde bare Note7 vært mer tilgjengelig, ville jeg nok pensjonert min Note 2 fra år 2012, og glemt Note8. Drar uansett til Japan om få dager, men en flybillett derfra til Sør-Korea koster mer enn halvparten av telefonen.. Jeg er kanskje ikke nok fan til å fortjene den. :(

Lenke til kommentar

 

 

Neh, de må fjerne rammene - denne er allerede utdatert. 

 

 

Smak og behag? Selv foretrekker jeg designet ovenfor.

 

 

Det er kanskje smak og behag å ha fysiske knapper men ikke den øverste rammen. Uansett er rammeløser telefoner veien det går fremover, det blir litt som de som i sin tid foretrakk fysisk talltastatur på telefonen - den preferansen er desverre fortapt :p

 

 

 

Har forstått "screen-2-body-ratio" er viktigere enn noe annet for mange ja. Hva med å heller flytte sensoren på baksiden ved kameraet? Det er ihvertfall et steg fremover. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...